Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Klopt helemaal, zal je wat voorbeelden geven van de plekken die we in 2011 zelf bezocht hebben.

Watsonville CA, een UP yard. Alles was gravel en we braken ons bijna onze nel over de ongelijkheid en de rotzooi:







En Bakersfield, van hetzelfde laken een pak. Allemaal erg onverzorgd en een "we zien wel wat er komt" look. Het kan natuurlijk aan de streek liggen, dit is het Westen. Misschien dat ze er in het Oosten anders over denken maar ik denk 't niet ;):



Hoop dat je er wat aan hebt, zo terugkijkend in de foto's begint het bij mij lichtjes te kriebelen....... :) ;)

Mooie foto's daar heb ik zeker wat aan thx hier voor  ;) ik heb gister avond ook al veel gevonden maar niet zo duidelijk .
Ik ga een beetje ophogen tot bovenkant biels en dan met super fijn grijze zand er op ,en bij de loods doe ik wel een klein beetje beton .

Thx weer voor het mee denken  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooie foto's Ronald. In het Oosten is het inderdaad hetzelfde laken en pak. Ik heb alleen dia's van dat gebied (uit de oude doos). Alleen haven terreinen hebben beton, asvaalt of stelcon platen liggen met embedded rails.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ben maar eens ff aan de gang geweest met het deel van de loods heb ik iets verhoogd tot iets boven de bielzen van het spoor .
Was een behoorlijke zeeslag  ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo naar een paar uur knutselen ben ik al op de goede weg voor het maintenes gebeuren op mijn baan ,heb al een beetje kleur er op gedaan voor het zand van Polak 5460 basalt zwart wat daar over heen komt als hoofdkleur .
Heb meteen ook maar een smeerput gemaakt in de loods hoord er wel bij vind ik  ;)



Zo nu eens kijken voor dingen voor er om heen : voor te tanken ,water, zand en noem maar op
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Hi Ger, ik moest aan jou denken toen ik dit filmpje zag: mooi voorbeeld hoe rotsen en spoor gebouw zijn.
Greeley Freight Station Museum - Quartz Mountain to Sycan Junction (Model Railroad Layout)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

@ Bart ziet er heel mooi uit ja ook die achtergronden waanzin zo mooi en de bergen die waren super mooi
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi filmpje! Thanks for sharing!
Jeroen

Hoi allemaal.

Ik had graag jullie mening hier over zo doen of niet het staat allemaal nog los ,op de Plato's wil ik de tank installatie maken en wat er bij hoord .


En bij de wagons onderhoud (rip) daar wilde ik nog een of meerdere takels aan maken
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

super ger
wat ben je toch mooi bezig
je maakt het net echt

gr rien /mazarron

Hoi allemaal.

De af gelopen dagen een de rooster gemaakt bij de loods voor het tanken van de loks als de mensen daar knoeien komt het niet in het grondwater .

De kleur is nog nat daarom zo vel op de foto ,daarnaast maak ik dan alles voor te tanken en wat er bij hoord
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Is dat niet erg grof dat rooster? Als ik het omzet naar real life sizes dan val je zowat tussen de mazen van het rooster door....
Jeroen

Citaat van: Nuffield10/60 op februari 28, 2013, 19:52:18
Is dat niet erg grof dat rooster? Als ik het omzet naar real life sizes dan val je zowat tussen de mazen van het rooster door....


Ik had het getest met een figuur en ik vond het wel mee vallen ,ik vond namelijk geen fijner .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf