Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Het hangt eraf waar je d omgeving situeert. Rondom Durango is het groen (heel groen), maar als je iets verder noord komt is het rotsachtig, kaal. Je kunt dus alle kanten uit :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

@ Jan dat kon ik ook doen ja maar wilde ook wat groen maar niet te veel ;)
@ Bart je hebt ook gelijk daarom om wilde ik ook een beetje van dat en dat ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger.

Je kan het groen ook bestrooien met bv woodlands dat geeft een iets beter resultaat dan verf.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op februari 09, 2013, 19:05:47
Hi Ger.

Je kan het groen ook bestrooien met bv woodlands dat geeft een iets beter resultaat dan verf.

Dat komt er ook inderdaad er over heen heb die kleur een beetje gebruikt als onderlaag voor het gras
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Onder het gras ligt meestal grond. Het is misschien handig om de groene kleur eerst een grondkleur te geven. Eventueel echte grond er op en als dat droog is dan het gras.
Dat geeft een mooie kleuren variatie.

groeten John LC

www.lostcreek.nl

Nog nooit groen zand gezien  ??? Voor mooie statisch gras partijen is een groene onderlaag echt uit den boze. Beter een zand/aarde kleur of een bruinzwarte. Al is het alleen maar om de neon kleuren van bepaalde merken vezels af te zwakken...

Citaat van: milocomarty op februari 09, 2013, 19:51:13
Nog nooit groen zand gezien  ??? Voor mooie statisch gras partijen is een groene onderlaag echt uit den boze. Beter een zand/aarde kleur of een bruinzwarte. Al is het alleen maar om de neon kleuren van bepaalde merken vezels af te zwakken...

Helemaal gelijk Martin, had dat ook bij een gebouw op mijn baan gedaan , heb het veranderd naar aanleiding van jouw bericht.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Welk gras raden jullie mij aan ik wilde voor noch is van woodland als ik het goed heb, maar welke kleur ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik gebruik verschillende kleuren door elkaar , wel allemaal matte kleuren, van Woodland.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mmm, niet teveel in een kleur denken Ger. Woodland, Noch...kijk 's naar Polak, die hebben ook 1mm vezels. Vezels mixen maar niet te netjes.

Hoi allemaal .

Vandaag eens ff een kleine afwerking aan colorado river ,heb de rand voor bewerkt met hout en gezaagd in de vorm van de berg en afgesmeerd met gips .
Dit ivm met het gras waar ik morgen eens voor ga kijken ,eerst ff laten drogen en dan nog afverven met grondkleur .




M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Strak Ger.....ga je die ontbrekende bielzen nog toevoegen?

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op februari 12, 2013, 12:44:31
Strak Ger.....ga je die ontbrekende bielzen nog toevoegen?

Ton

Ja hoor die worden er allemaal onder in gedaan   ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Die Facia ziet er goed uit Ger, en de kleur van de bergen nu ook  ;)
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Betere kleurtjes  ;) Ger wil je nog een advies geven voor je verder gaat. Zou als ik jou was de bergen tegen de achtergrond aan iets "los" zetten. Oftewel snij er een schuin kantje aan zodat het wat minder lijkt of ze tegen je lucht aan zijn geplakt...soort slootje zeg maar... ;)