Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.


ger goed gedaan man
mooie blauwe lucht ik ben er hier al aan gewend
maar is super kan je straks bij mij ook komen doen
ben je schilder of zo ??

gr rien mazarron

Kan je een topic openen over "hoe schilder ik de lucht met wolken ????????? :) :) :) :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: rien op februari 07, 2013, 22:59:26
ger goed gedaan man
mooie blauwe lucht ik ben er hier al aan gewend
maar is super kan je straks bij mij ook komen doen
ben je schilder of zo ??

gr rien mazarron

Hoi Rien ik ben geen schilder ,voor mij is dat ook de eerste X maar wat ik doe ik lees veel van hoe en wat en dan slaapik niet goed en dan doe ik het  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

@john
Dit heb ik in huis gehaald voor de lucht te maken :



Het meeste komt van de action de koste hier voor 12euro en een pot macaroni saus gebruik hier alleen de pot niet de saus  ::)
Neem wat hoogglanslak en vul de pot tot de helft ,doe er dan acrylverf azuur blauw bij 5 paplepel's ik weet de meeste denken nu acrylverf bij lak dat dacht ik zelf ook  :)
Roer dit zeker een tien minuten goed door .
Doe het een een roller bakje en je kunt aan de slag ,als dit droog is neem je wat acrylverf wit op een plankje en neem dan de blokkwast dep die dan in de witte acrylverf niet te veel .
Hal de meeste verf er weer van af en begin dan met  deppen hoe je de wolken wild hebben ,ik heb het voorbeeld gebruikt van de foto van Jan wat in mijn blokje hier staat van de perrons .
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben  :) o ja ja wil de lucht blauwer of lichter doe dan meer of weinigen blauw er in
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dank je Ger , hoogglans lak en acryl zou ik inderdaad nooit aan gedacht hebben, geloof dat ik niet eens hoogglans in huis heb.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Hi Ger,

Bedankt voor de uitleg
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Dach eerst dat je al die vallejo potjes nodig had  ;) ;D
Zou het idd nooit doen, lakverf en acryl mixen....al surfend leert men...

Vraag me wel af of het nu niet te hard glimt ivm de hgl lak...

Citaat van: milocomarty op februari 08, 2013, 15:39:19
Dach eerst dat je al die vallejo potjes nodig had  ;) ;D
Zou het idd nooit doen, lakverf en acryl mixen....al surfend leert men...

Vraag me wel af of het nu niet te hard glimt ivm de hgl lak...


Daar dacht ik ook aan maar nee is precies hoe ik het in mijn gedachten had kwa kleur .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger,

Ik neem aan dat de blanke lak op water basis is??
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


@ Bart nee is niet op waterbasis .
@ John voor de  verf heel lichtblauw te krijgen ,en het was voor mij ook een test kijken of dat ging .

Hier nog en foto van de zijkant en het blinkt niet door de hoogglanslak .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger , als ik heel eerlijk ben , vind ik dat groen niet passen, , je kunt naar mijn bescheiden mening beter die stukken rots gewoon dezelfde kleur verven als de rest van de rotsen en dan met foam en andere materialen wat beplanting maken. Vraag me sowieso af of er wel veel beplanting was op die oranje rotsen in Colorado.

Voor de anderen wat betreft het glanzen van de lak , als je glanzende verf mengt met matte verf is het resultaat ( bijna ) altijd mat.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

februari 09, 2013, 16:59:23 #253 Last Edit: februari 09, 2013, 17:05:27 by ger deguelle
Citaat van: Janbouli op februari 09, 2013, 15:52:34
Ger , als ik heel eerlijk ben , vind ik dat groen niet passen, , je kunt naar mijn bescheiden mening beter die stukken rots gewoon dezelfde kleur verven als de rest van de rotsen en dan met foam en andere materialen wat beplanting maken. Vraag me sowieso af of er wel veel beplanting was op die oranje rotsen in Colorado.

Voor de anderen wat betreft het glanzen van de lak , als je glanzende verf mengt met matte verf is het resultaat ( bijna ) altijd mat.

Daar waar het groen is wilde ik statisch gras gaan gebruiken ,en er is zeker op plekken groen .maar ik kan ook fout zitten
Zie voorbeeld :
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik dacht eigenlijk dat je meer dit


aan het bouwen was , en daar zijn het echt alleen maar wat bosjes e.d. wat groen is.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N