Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: Gerard Wassink op januari 10, 2013, 14:05:41
Dit is een goede oplossing, zo verbind ik verschillende blokken ook met elkaar (aan ??n kant natuurlijk).

Toevallig is dit wel de plek die me ook in het filmpje opviel, door deze wisseles tegen elkaar aan te leggen cre?er je een nare 'tegenbocht' waarin langere wagens vaak moeite hebben. Als je de ruimte hebt kun je't voorkomen door er een recht stuk tussen te leggen (ter lengte van ongeveer een wissel).

Gerard

thx dan kan ik verder zo  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 10, 2013, 22:35:19 #151 Last Edit: januari 10, 2013, 22:41:55 by Gerard Wassink
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

wouw super  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Gewoon ff Googlen op

  Railroad Diesel Service Facility

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Hoi allemaal.

Vanmorgen een berg gemaakt maar eerst eens op internet gezocht naar voorbeelden van een berg in colorado .
Eerst de berg ruw met piepschuim gemaakt zo al ik hem in mijn hoofd had en op papier :
Toen heb ik de grote kieren dicht gemaakt met gips en afgesmeerd met een kwast :
[/url]
image ru[/img]
Zo nu goed laten drogen en dan een laagje gips er over ,dan kan ik hier en daar nog wat krassen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ruig
Loopt die bergwand nog door naar beneden aan de andere kant van de rails?
Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op januari 11, 2013, 15:40:24
Ruig
Loopt die bergwand nog door naar beneden aan de andere kant van de rails?
Ton


Hoe bedoel je ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 11, 2013, 20:29:24 #158 Last Edit: januari 11, 2013, 20:36:10 by BvDoorn
Hi Ger, wordt een imposante rotspartij. Hieronder wat foto's van route 70 langs de Colorado River. Volgens mij past dat wel met wat jij voor ogen hebt. De spoorlijn ligt aan de andere kant van de rivier.









Geef even een PB als je ze digitaal wilt hebben.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


Ziet er mooi goed uit Bart dat zijn ook de bergen waar ik heen heb gekeken heb je er nog meer van ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 11, 2013, 15:43:51
Citaat van: dutchbuilder op januari 11, 2013, 15:40:24
Ruig
Loopt die bergwand nog door naar beneden aan de andere kant van de rails?
Ton


Hoe bedoel je ?

Je heb aan de rechterkant een gigantisch massief liggen maar links onder ga je vlak naar de rand van de baan.
Ik zou daar het taluut schuin naar beneden laten lopen alsof de berg doorloopt naar beneden.
Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op januari 11, 2013, 20:59:37
Citaat van: ger deguelle op januari 11, 2013, 15:43:51
Citaat van: dutchbuilder op januari 11, 2013, 15:40:24
Ruig
Loopt die bergwand nog door naar beneden aan de andere kant van de rails?
Ton


Hoe bedoel je ?



Je heb aan de rechterkant een gigantisch massief liggen maar links onder ga je vlak naar de rand van de baan.
Ik zou daar het taluut schuin naar beneden laten lopen alsof de berg doorloopt naar beneden.
Ton


Nu begrijp ik je maar helaas ,ik wilde dat eerst ook zo doen toen heb ik maar gekozen zo al ik het nu heb :)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: dutchbuilder op januari 11, 2013, 20:59:37
Citaat van: ger deguelle op januari 11, 2013, 15:43:51
Citaat van: dutchbuilder op januari 11, 2013, 15:40:24
Ruig
Loopt die bergwand nog door naar beneden aan de andere kant van de rails?
Ton


Hoe bedoel je ?

Je heb aan de rechterkant een gigantisch massief liggen maar links onder ga je vlak naar de rand van de baan.
Ik zou daar het taluut schuin naar beneden laten lopen alsof de berg doorloopt naar beneden.

Nog een tip;
Jij laat de berg haaks op de achterwand eindigen.
Als je de berg na de max hoogte een beetje naar beneden laat lopen krijg een beter diepte effect.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: ger deguelle op januari 11, 2013, 21:05:03
Nu begrijp ik je maar helaas ,ik wilde dat eerst ook zo doen toen heb ik maar gekozen zo al ik het nu heb :)

Heb je gewoon een hele brede rivier, niks mis mee!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop