Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Prima Ger, prioriteiten stellen. Ik zou mij verder niet vastbijten in de kerst, als het eerder moet dan maar eerder die kerstsfeer.

JohnT

Citaat van: JohnT op maart 21, 2016, 09:40:43
Prima Ger, prioriteiten stellen. Ik zou mij verder niet vastbijten in de kerst, als het eerder moet dan maar eerder die kerstsfeer.


JohnT

JohnT de baan ligt alleen nog geen tijd gehad voor de brug te plaatsen en hier en daar landschap dan is die klaar ik heb al eens eel loc zet gezien maar altijd in het buiten land pffff.
Maar de woning aan passen voor claudia gaat voor wand ze is waarschijnlijk over 2 jaar blind dus ik wil alles gelijksvloer hier voor haar maken .het ergste is de aanbouw achter om waar we geen geld willen voor opnemen omdat ik als uitzendkracht werk in niet de vastichheid heb .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zou je eens met de gemeente moeten gaan praten.
Of als het een huurhuis is de woning stichting.
Misschien is er wel ergens een subsidie te halen voor aanpassingen aan het huis.

Ton
Erare humanum est

Sneu te horen van Saskia. Sinds de regering alle zorg naar de gemeentes heeft overgedaan zitten er grote verschillen tussen de gemeentes voor wat betreft zorg en subsidies maar ik zou gewoon eens gaan praten. Het kan nooit kwaad. Mijn dochter doet eerste lijn zorg voor een blinde dame en de gemeente waar zij woont regelt en betaalt dat, inclusief de aanpassingen in het huur huis.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn


 Met de gemeente heb ik al gesproken krijg pas vergoeding voor de aanbouw als ze echt blind is ze heeft wel van de gemeente taxi vervoer gwkregen en mijn beglijders  pas krijg ik ook niet omdat ze nog iets ziet .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op maart 21, 2016, 14:23:24
Met de gemeente heb ik al gesproken krijg pas vergoeding voor de aanbouw als ze echt blind is ze heeft wel van de gemeente taxi vervoer gwkregen en mijn beglijders  pas krijg ik ook niet omdat ze nog iets ziet .

Ja je kan gemeentes niet betichten van een vooruitziende blik.
Het zijn en blijven prutsers.
Mosterd na de maaltijd noemen ze zoiets geloof ik.

Ton
Erare humanum est

Ik heb besloten met deze layout niet meer verder te gaan omdat ik nu in H0 bezig ben en zie wat de mogelijk heden hier in zijn heb ik en Claudia besloten hier geen geld meer in te stopen .

Dus ik ga met en met alles verkopen of te ruilen voor H0 .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zonde Ger, H0 is leuk voor in de huiskamer , maar je N-schaal baan is een echte modeltrein baan.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op juni 12, 2016, 22:47:27
Zonde Ger, H0 is leuk voor in de huiskamer , maar je N-schaal baan is een echte modeltrein baan.

Dan klopt wel ja maar ik denk weer ruim vooruit de grote treinen kan claudia later ook goed voelen en aanraken en als ik ouder word is H0 ook beter ik heb er lang over naargedacht ook met claudia er over gehad .
Dus als er iets is wat jij mooi vind hoor ik het wel  van je
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik voelde dit al aankomen.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op juni 12, 2016, 23:31:02
Ik voelde dit al aankomen.

Ton

Ja , ik helaas ook Ton. Ger als je er echt goed over na gedacht hebt , dan respect voor je beslissing.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ja ik heb er heel lang over gedacht ik heb de -/+ tegen oven elkaar gezet en dan besloten samen met Claudia er over gepraat van wat we doen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Wat ga je nu met die kamer doen?
Een H0 baan maken?

Ton
Erare humanum est