Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Hoi allemaal .

Naar wat puin ruimen van gister en de baan schoonmaken heb ik de weg geverfd van route 66 ben zeer tevreden over het resultaat ,alleen hier en daar olie sporen maken .
Op het brede gedeelte komt het tankstation van woodland en alles wat er bij hord ,ik wil hem namelijk zo maken zo als ik hem gezien heb in utrecht dit jaar .

En dat is het voorbeeld zo als ik het wil is van een Duitse baan in het Amerikaans :


Mvg ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

CitaatDuitse baan in het Amerikaans

Is te zien, lekker sauber  ;)

Hebt de sokken er aardig inzitten Ger !!

H? daar heb ik nog een filmpje van gemaakt, misschien heb je er iets aan. Momenteel nog erg schokkerig, maar daar wordt aan gewerkt.

Hometown op eurospoor (1)

Groet,
Paul

Citaat van: CSX 6400 op december 14, 2012, 17:27:50
H? daar heb ik nog een filmpje van gemaakt, misschien heb je er iets aan. Momenteel nog erg schokkerig, maar daar wordt aan gewerkt.

Hometown op eurospoor (1)

Groet,
Paul

thx
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal .

Omdat ik niet verder met de baan ken ben ik maar aan de gang geweest met de lichtbak boven mijn baan ik had namelijk nog wat hout liggen .



Gr ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Goed bezig.

Ik zie trouwens dat je een bakje gebruikt voor je gipsmengsels. Je kunt hier beter een half voetbal(letje) voor gebruiken is makkelijker schoon te maken. Als het gips hard is wrijf je het zo uit het halve balletje.

JohnT

Citaat van: JohnT op december 17, 2012, 09:27:16
Goed bezig.

Ik zie trouwens dat je een bakje gebruikt voor je gipsmengsels. Je kunt hier beter een half voetbal(letje) voor gebruiken is makkelijker schoon te maken. Als het gips hard is wrijf je het zo uit het halve balletje.

JohnT

Goede tip thx ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mijn nieuwe lok die bezorgd werd door jan  ;) en dat voor mijn verjaardag  ;D ;D

mijn nieuwe lok
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, mooi! Alleen zou ik een korte demontabele achtergrond bij het raam zetten... dat stoort wel enorm zo (mij dan tenminste, hoeft voor jou niet op te gaan :)).

Heel mooi ding. Kato?

Groet,
Paul

Citaat van: CSX 6400 op december 24, 2012, 07:42:35
Heel mooi ding. Kato?

Groet,
Paul

Bachman paul :)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Ik kon het niet laten om toch nog ff wat te doen
Ik denk als de verf droog is het nog wat lichter van kleur word .

Mvg ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

hoi ger erg mooie lok zeg
verder veel plezier er mee
genieten is ook erg mooi in het leven

gr rien

Hoi allemaal.

Vandaag mijn bestelling rails ontvangen 20 stuks peco code 55 ,nu kan ik weer verder op mijn baan .


Mvg ger
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dan was de postbode vroeg, Ger ;) vanavond ligt 't spul? :) ;)

Waar heb je besteld? In een Euroland zo te zien?