Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

augustus 24, 2014, 20:20:18 #1770 Last Edit: augustus 25, 2014, 08:39:28 by ger deguelle
Ik had dat idee gezien op een joutube filmpje en het spraak mij wel aan zo, en zo kan ik straaks als ik een blok systeem maak ook nog plaats voor lampjes
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Tape komt wat grof over maar het werkt wel.

Zelf heb ik tape uit de autohandel gehaald, tape waarmee ze sierstrepen maken dit is er in diverse kleuren.

JohnT

Citaat van: JohnT op augustus 25, 2014, 10:34:27
Tape komt wat grof over maar het werkt wel.

Zelf heb ik tape uit de autohandel gehaald, tape waarmee ze sierstrepen maken dit is er in diverse kleuren.

JohnT

Die tape voor auto's heb ik ook aan gedacht maar deze tape was van action en stuk goedkoper voor me daarom deze keuze .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je kunt de tape ook op maat snijden met een mesje........ is wel wat werk maar het is mogelijk.

Jeffrey

augustus 25, 2014, 16:07:29 #1774 Last Edit: augustus 25, 2014, 18:05:42 by ger deguelle
Thx voor de tips maar ik laat het zo als het nu is is wel duidelijk voor me ,heb namelijk vandaag de zijde van het station alles aangesloten en de schakelaars ook aan gesloten nu testen of het nog allemaal doet  :-[

Om 17:30 ff batterij uit de afstandsbediening gehaald en naar boven toe pfffff  maar inderdaad kortsluiting grrrr zoeken wat het kon zijn .
Alle schakelaars op de wissel's naar gegaan en naar 10 min kortsluiting weg ,nu rijden met de loc 3 streepjes op de controller redelijk vond ik op niet schone rails en rijd hij rijd over al YES ik blij nu kunnen we weer verder  .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heel goed Ger.
Blijven controleren jongen, net zo lang dat alles perfect rijdt.
Krijg je later geen of minder problemen.
Als alles goed rijdt, misschien tijd voor 'n filmpie?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op augustus 25, 2014, 20:15:22
Heel goed Ger.
Blijven controleren jongen, net zo lang dat alles perfect rijdt.
Krijg je later geen of minder problemen.
Als alles goed rijdt, misschien tijd voor 'n filmpie?

Ja Hans ik had er een zwaar hoofd in eerst alle wissels zagen en aanpassen maar dat is zo goed als gedaan .
Nu heb ik ook weer zin om er iets aan te doen  , nu nog hier en daar de rails schoon maken van tin wat iets boven de rails uit gekomen is en heel goed schoon maken .
Nu sparen voor hout voor aan de voorkant te maken van het maintenes gedeelte dat ik daar ook het zelfde kan doen als bij het station gedeelte .
Maar de hoofd zaak dat ik weer een beetje zin er in krijg iets te doe  ;D ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Goed om te horen Ger, daar ben ik heel blij om. Misschien dat ik dan door jou ook weer zin krijg.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op augustus 25, 2014, 20:27:17
Goed om te horen Ger, daar ben ik heel blij om. Misschien dat ik dan door jou ook weer zin krijg.

Ik hoop het jan dat je er weer zin in krijgt ,ik zie weer licht aan de horizon dat het gelukt is . ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

We hebben je wel gemist Ger!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: ger deguelle op augustus 25, 2014, 20:30:45
Citaat van: Janbouli op augustus 25, 2014, 20:27:17
Goed om te horen Ger, daar ben ik heel blij om. Misschien dat ik dan door jou ook weer zin krijg.

Ik hoop het jan dat je er weer zin in krijgt ,ik zie weer licht aan de horizon dat het gelukt is . ;)

De zomer is weer voorbij (denk ik ???) Dus het word weer tijd om te bouwen  ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Succes Ger en dat het voorspoedig mag blijven gaan.

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Vandaag een beetje gedaan aan het station gedeelte , heb hier en daar wat licht tin weg geveild van de rails en heb bielzen gemonteerd .
De eerste foto is voor dat ik begon :



En de tweede is ernaar doet wel een beetje pijn aan de vinger toppen naar het vijlen van de bielzen :

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Maar het is de moeite waard geweest Ger.
Ziet er veeeeeeeeel beter uit nu!
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoi,


Veel mooier zo. Prima.


Groetjes, Wim.