Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Die CMA is een pronk stuk op jouw baan Ger.
Ziet er schitterend uit.
Je zult het niet zeggen, maar het is wel in N!!!
John heeft wel gelijk met de stootblokken.
Hans, liefhebber On30 + H0

Die stootblokken komt wel wilde vanmorgen met mijn grote loc nog eens laten rijden om schoon maak aan de rails maar hij doet het niet meer pffffffff nu heb ik dus geen zin meer iets te doen
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

BALEN!!!!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Is meer dan balen nu dit had ik nu niet nodig op het moment
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Een dip gaat altijd weer over Ger. Heel even later rusten. ;) :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Je bent niet de enigste die daar ook wel eens last van heeft, Ger.......ik ken dat!
Gaat vanzelf wel weer over......

Ton
Erare humanum est

Effe iets anders gaan doen, gedachten even verplaatsen.
Daarna tot 10 tellen en dan weer het zooitje herpakken.
Hans, liefhebber On30 + H0

Hoezo doet ie het niet meer Ger?  Bel me morgen even op mn werk, als ik ze niet vergeet heb ik wat locs voor je om op te halen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op maart 25, 2014, 21:54:15
Hoezo doet ie het niet meer Ger?  Bel me morgen even op mn werk, als ik ze niet vergeet heb ik wat locs voor je om op te halen.

Hij doet het niet goed hapert ik weet het niet denk niet meer helder word er gek van  >:D reed eerst heel mooi maar van de een op ander deed die raar .ik kan hem wel mee nemen naar je ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Klinkt als niet schone rails of wielen of iets met de stroomafname.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op maart 25, 2014, 22:12:01
Klinkt als niet schone rails of wielen of iets met de stroomafname.

Ik ben nu al een week of twee alles schoon aan het maken ik bedoel de rails ivm met het aanbrengen van de beding .
Maar ik bel je morgen op het werk op anders kom ik daar ff langs als het droog is .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, de wielen kunnen nog wel vuil zijn he, als je de rails hebt schoon gemaakt.

Ik ben vanmorgen ff bij jan op het werk geweest voor mijn amtrak op te hallen en nog 3 loc's die jan voor me had .
Als een gek door de hei gefietst voor snel thuis te zijn voor de loc's te testen nou jan die 3 rijden mooi alleen hier en daar ontspoord een lok steeds maar dat kan aan de rail liggen .
De amtrak heeft nog steeds het probleem wat die eerst had grrrr en daar komen de goden weer  >:D >:D.
Ik ben nu ook aan het twijfelen of ik iets niet goed gedaan heb namelijk om de berg heen heb ik geen beding er onder liggen dus de rails gewoon op het hout ,hier rijd de trein ook mooi gelijk door en je hoort het ook aan het rijden dat die daar mooi rijdt een geluid en dat heb ik ook de rest van de baan niet .
Dus ik loop nu te denken om dat er allemaal er onder uit te hallen en de rails op het hout te leggen maar daar moet ik ff over denken ik weet hoe ik ben ik neem normaal de stier meteen bij de hoorns .
Dus gewoon ff laten bewerken wat ik moet doen nu ,ik zaal het niet gaan doen wat ik eerst wilde doen maar dan vallen er veel van de stoel af denk ik zo pfffffff
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je haalt het niet in je hoofd om alles af te gaan breken hoor, dan heb je nog eerder kans dat ik langs kom Grrrrrr

Citaat van: ger deguelle op maart 26, 2014, 14:17:11
Ik ben vanmorgen ff bij jan op het werk geweest voor mijn amtrak op te hallen en nog 3 loc's die jan voor me had .
Als een gek door de hei gefietst voor snel thuis te zijn voor de loc's te testen nou jan die 3 rijden mooi alleen hier en daar ontspoord een lok steeds maar dat kan aan de rail liggen .
De amtrak heeft nog steeds het probleem wat die eerst had grrrr en daar komen de goden weer  >:D >:D.
Ik ben nu ook aan het twijfelen of ik iets niet goed gedaan heb namelijk om de berg heen heb ik geen beding er onder liggen dus de rails gewoon op het hout ,hier rijd de trein ook mooi gelijk door en je hoort het ook aan het rijden dat die daar mooi rijdt een geluid en dat heb ik ook de rest van de baan niet .
Dus ik loop nu te denken om dat er allemaal er onder uit te hallen en de rails op het hout te leggen maar daar moet ik ff over denken ik weet hoe ik ben ik neem normaal de stier meteen bij de hoorns .
Dus gewoon ff laten bewerken wat ik moet doen nu ,ik zaal het niet gaan doen wat ik eerst wilde doen maar dan vallen er veel van de stoel af denk ik zo pfffffff


Zou eerst even goed nadenken voor je wat gaat doen.
Even heel goed bekijken waarom de loc ontspoord.
misschien wat rommel aan de binnenkant van de rails. of misschien de bocht wat te klein.
Trouwens vreemd dat hij op het hout beter klinkt dan op de bedding.
Dat zou toch moeten dempen.
Op het hout heb je geen bedding gedaan maar waarschijnlijk ook.
geen grind tussen de rails.
Dit kan een mogelijk heid zijn voor het verschil van geluid.

FF goed over nadenken Ger ::)

groeten John LC

www.lostcreek.nl