Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Naar gister avond en vannacht en van morgen weet ik wat ik ongeveer ga maken waar ik gister over had in het filmpje .
Ik wil hier een gedeelte cre?ren  voor vrachtwagen en container overslag van trein naar vrachtwagen en omgekeerd .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb vandaag weer een beetje er aan gewerkt en eens gemeten hoeveel spoor ik nu had liggen daar dacht ik namelijk vannacht aan .
Nou in totaal heb ik ruim 60 meter rails liggen op mijn kamer van 3 bij 3 meter , en een kleine update film van de baan wat ik gedaan heb .

http://youtu.be/LI2UXWKgwoo
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Duidelijk Ger, tot de volgende. Vind de plaats die je hebt voor de containeroverslag wat klein maar zullen in het echt ongetwijfeld ook wel zo bestaan hebben.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vandaag wat  gravel gestrooid de laatste  gedeelte nu ben ik rond wat een werk pff maar moet nog hier en daar wat bij vegen  .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag een beetje het begin gemaakt van de stad denver  moet alleen nog ff er over denken hoe ik de pilaren maak waar het station op komt te staan



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Mooi gebouw Ger, een blikvanger. :)

Mvg, Poul.
Poul Hofland.
Liefhebber 0n30

Is wel een beetje uit de buurt van Denver.....central station New York......but who cares!
Is idd een imposant gebouw!

Ton
Erare humanum est

maart 12, 2014, 21:09:53 #1343 Last Edit: maart 12, 2014, 21:14:09 by Janbouli
Citaat van: dutchbuilder op maart 12, 2014, 20:36:26
Is wel een beetje uit de buurt van Denver.....central station New York......but who cares!
Is idd een imposant gebouw!

Ton
Union Station van Walthers, is niet gebaseerd op een bepaald station , maar kan door gaan voor Denver , New York, Washington , Kansas City  en nog enkele andere, als je naar foto's kijkt van die stations dan zie je in allemaal overeenkomsten en ook verschillen.

Grand Central lijkt het eigenlijk nog het minst op en Washington DC het meest, zonder de pilaren is het Denver ten voete uit.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Sorry , klepel gevalletje.....

Ton
Erare humanum est

Als ie straks de neon er op heeft dan kan niemand er omheen dat het Denver is.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vandaag weer eens ff met het station aan de gang geweest heb er namelijk voor de eerste keer de airbrush gebruikt ,vond het wel een beetje eng voor te doen maar het ging goed .

Hier een foto van voor dat ik aan de slag ging :



En hier een dan er naar mooi verschil al zeg ik het zelf  ;D

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

zijn dat de goede foto's Ger?
Ik zie namelijk geen verschil.

Ton
Erare humanum est

Het zijn de goede foto's hier een twee taal andere foto's net genomen zijn meschien beter te zien .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ja idd is wat meer gebroken wit geworden....netjes
Het blijft en waanzinnig mooi gebouw, zoiets zou er voor 0 moeten zijn.
En als die er is dan zal het wel een kapitaal kosten!

Ton
Erare humanum est