Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.


@ Martin er zijn ook wagons bij die moeten nieuwe wielen en koppeling en het zijn ook nog wagons niet van UP.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het hoeven toch niet allemaal UP wagens te zijn? Goederenwagens van alle maatschappijen komen door het hele land hoor.

Ff een filmpje gemaakt wat mijn plannen zijn is duidelijker dan schrijven .


http://youtu.be/fceDGkvBZWM
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

hi Ger,

Mooi gesproken,
Je hebt nog genoeg te doen  ::)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ik heb een paar uur gekeken naar filmpjes op youtube van BNSF6951. Veel  voorbeelden gezien voor bij mij .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heel goed Ger.
Zier er allemaal zeer indrukwekkend uit.
Machtig mooi man!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: ger deguelle op januari 30, 2014, 17:46:07
Ik heb een paar uur gekeken naar filmpjes op youtube van BNSF6951. Veel  voorbeelden gezien voor bij mij .

Ja, da's een goeie gast he? Ook geabonneerd op zijn channel.
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op januari 30, 2014, 18:28:41
Citaat van: ger deguelle op januari 30, 2014, 17:46:07
Ik heb een paar uur gekeken naar filmpjes op youtube van BNSF6951. Veel  voorbeelden gezien voor bij mij .

Ja, da's een goeie gast he? Ook geabonneerd op zijn channel.

Ja inderdaad ja
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: usronald op januari 30, 2014, 13:38:56
Het hoeven toch niet allemaal UP wagens te zijn? Goederenwagens van alle maatschappijen komen door het hele land hoor.

Inderdaad alleen UP-geel gaat op NS lijken :P

JohnT

Citaat van: JohnT op januari 30, 2014, 19:34:07
Citaat van: usronald op januari 30, 2014, 13:38:56
Het hoeven toch niet allemaal UP wagens te zijn? Goederenwagens van alle maatschappijen komen door het hele land hoor.

Inderdaad alleen UP-geel gaat op NS lijken :P

JohnT

Ok weer wat geleerd dan  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wagons met vishaken zijn nog steeds erg geliefd bij onze oosterburen , vandaar dat we eens gaan kijken welke Ger beter op Ebay kan zetten ipv om te bouwen, dan kan ie van het gedl wat dat op brengt weer wagons kopen met mooie ML koppelingen of accumate .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 30, 2014, 22:08:04
Wagons met vishaken zijn nog steeds erg geliefd bij onze oosterburen , vandaar dat we eens gaan kijken welke Ger beter op Ebay kan zetten ipv om te bouwen, dan kan ie van het gedl wat dat op brengt weer wagons kopen met mooie ML koppelingen of accumate .


Als jij dat wild doen jan graag
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Naar het bezoek van Jan wilde ik iets gaan doen waar ik al een paar maanden tegen op zag  :-\ maar ik heb het gedaan een keteltje genomen en er eerst 1 zakje E-Z water van woodland verwarmd dat goed vloeibaar moet zijn niet koken en naar ruim 5 min was alles gesmolten en toen als een speer de trap op .

En toen heb ik het HEEL  voorzichtig het laten lopen kijk uit hier mee warm  >:D



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi hoor Ger! Ga je nog proberen er rimpelingen in de krijgen?
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express