Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 23, 2014, 16:25:38
Hallo Ger, ziet er toch goed uit zo, maar 1 vraag, mis je niet de L van Motel op dat 1ne huisje of is dat expres zo?

Die is er gesproken bleef er met mijn mouw in hangen moet hem nog plakken
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

De pomp(?) zou ik een kwart slag draaien, nu is de inrit haaks op de (snel-?)weg. En ik zou een bermpje maken tussen weg en Motel terrein, dan is het meer gescheiden, lijkt mij mooier en realistischer. Verder super idee!
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Citaat van: Maarten op januari 23, 2014, 21:06:40
De pomp(?) zou ik een kwart slag draaien, nu is de inrit haaks op de (snel-?)weg. En ik zou een bermpje maken tussen weg en Motel terrein, dan is het meer gescheiden, lijkt mij mooier en realistischer. Verder super idee!

Ok thx
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Is geen pomp maar het kantoortje van het motel , maar je hebt wel gelijk , de auto's moeten nu haaks van die drukke weg af , beetje onveilig  :o

En de berm vind ik een heel goed idee, hoeft maar een strookje gras te zijn.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heb vandaag maar eens de rails van mijn omloop spoor en yard voorzien van de  kabels voor de stroom .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi Ger, btw, wat is dat voor blauwe tang op de voorgrond ? een speciale stripper soms?

Citaat van: Opa-Bullcat op januari 24, 2014, 14:55:17
Mooi Ger, btw, wat is dat voor blauwe tang op de voorgrond ? een speciale stripper soms?

Is een kabel stripper zo een is wel handig hoor
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Al die spoortjes van stroom voorzien........ daar ben je wel voorlopig zoet mee denk ik?
Morgen toch slecht weer!
Ger, hoe is het met je gezondheid op dit moment?
Als je lekker bezig bent met de treintjes, dan vergeet je soms dat er iets is, toch?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op januari 24, 2014, 18:54:51
Al die spoortjes van stroom voorzien........ daar ben je wel voorlopig zoet mee denk ik?
Morgen toch slecht weer!
Ger, hoe is het met je gezondheid op dit moment?
Als je lekker bezig bent met de treintjes, dan vergeet je soms dat er iets is, toch?


O Hans dat aansluiten is al klaar hoor en het loopt daar als een trein  ;) en mijn ergernis is ook een beetje weg  >:D >:D
En de rest het gaat wel Hans
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Naar twee dagen test rijden op de yard en dat ging zeer goed heb ik mij vanmiddag gewacht aan het verouderen van de rails .

Is aardig gelukt denk ik heb het gedaan met de airbrush maar ik had gewoon te lage druk had ik het gevoel dus kijken voor een compressor op mp .

Maar je bent meer tijd bezig met afplakken dan de rest


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Afplakken? Wat plak je dan af?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 25, 2014, 15:21:12
Afplakken? Wat plak je dan af?

Bij de wissels ja de tongen en bij het hart van de wissel
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 25, 2014, 15:34:32 #1227 Last Edit: januari 25, 2014, 15:45:25 by Robin87
je hebt helemaal geen hoge druk nodig, dan komt het overal terecht door het "dwarrelen" van de hoeveelheid lucht.
HOeveel druk heb je?? als ik vragen mag....
Het is eerder zaak dat je de kleuren mooi opbouwd, niet te veel tegelijk willen.
Kijk hier maar eens naar :

http://youtu.be/S12hP306o0s



Kijk even op het laatst naar het resultaat wat hij laat zien.....ziet er erg goed uit hoor.

Wat ik bedoel te zeggen is, dat je beter met meerdere kleuren kunt werken als het allemmal al balast is enz.
Maar dit is jou keuze hoor, ik wil je niets opdringen zo heb ik het eerder geprobeerd en dat beviel me wel toen was het zelfs nog met een kwastje moet je nagaan  :D ;D


Grtz Robin.

januari 28, 2014, 16:41:22 #1228 Last Edit: januari 28, 2014, 17:02:53 by ger deguelle
Zo de loods is op zijn plaatst en de rails er van voren aan gebracht

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ff wat anders gedaan die verf maakt me gek  >:D dus ff schoon hoofd maken en weer wat met mijn handjes gaat me beter af  :o

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf