Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Ha Ger, vandaar dat ik dus een andere oplossing zoek voor het solderen onder de baan. ik zie mezelf niet echt meer liggen met zo'n bout op mijn rug :)


Citaat van: Opa-Bullcat op januari 19, 2014, 16:26:27
Ha Ger, vandaar dat ik dus een andere oplossing zoek voor het solderen onder de baan. ik zie mezelf niet echt meer liggen met zo'n bout op mijn rug :)
[/quote


Ik zit dan wel op een stoel onder de baan  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je kunt ook met suitcase connectors werken of andere connectors die solderen overbodig maken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 19, 2014, 19:01:41
Je kunt ook met suitcase connectors werken of andere connectors die solderen overbodig maken.


Jan ik heb het  zo gedaan die dingen moet ik kopen en dit had ik hier en denk ik wat goedkoper  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 19, 2014, 19:06:05
Citaat van: Janbouli op januari 19, 2014, 19:01:41
Je kunt ook met suitcase connectors werken of andere connectors die solderen overbodig maken.


Jan ik heb het  zo gedaan die dingen moet ik kopen en dit had ik hier en denk ik wat goedkoper  ;)

Ja Ger is zeker goedkoper , die suitcase connectors zijn prijzig tenzij je ze ineens met 250 tegelijk koopt of zo.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 19, 2014, 19:08:56
Citaat van: ger deguelle op januari 19, 2014, 19:06:05
Citaat van: Janbouli op januari 19, 2014, 19:01:41
Je kunt ook met suitcase connectors werken of andere connectors die solderen overbodig maken.


Jan ik heb het  zo gedaan die dingen moet ik kopen en dit had ik hier en denk ik wat goedkoper  ;)

Ja Ger is zeker goedkoper , die suitcase connectors zijn prijzig tenzij je ze ineens met 250 tegelijk koopt of zo.


Dat bedoel ik ja ,heb er wel voor gekeken maar was  mij nu te veel  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

solderen lijkt mij net zoveel werk als die  suitcase connectors aanbrengen.
Vooral als je al 2 hoofdleidingen hebt lopen waar je de bedrading zo aan kan solderen  :-X
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Mis ik nou iets, maar als je die storings gevoelige connectors gebruikt, moet je nog steeds je voeding aan de tracks solderen.
Jeroen

Citaat van: Nuffield10/60 op januari 19, 2014, 20:10:48
Mis ik nou iets, maar als je die storings gevoelige connectors gebruikt, moet je nog steeds je voeding aan de tracks solderen.

Ja , sorry daar heb je helemaal gelijk in , maar dat doe je ook niet onder de baan , we hebben het volgens mij over het solderen van de feeder draden aan de hoofdbus.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 19, 2014, 20:20:31
Citaat van: Nuffield10/60 op januari 19, 2014, 20:10:48
Mis ik nou iets, maar als je die storings gevoelige connectors gebruikt, moet je nog steeds je voeding aan de tracks solderen.

Ja , sorry daar heb je helemaal gelijk in , maar dat doe je ook niet onder de baan , we hebben het volgens mij over het solderen van de feeder draden aan de hoofdbus.

Aah ok, dat had ik niet begrepen...  :))
Jeroen

Citaat van: Janbouli op januari 19, 2014, 20:20:31
Citaat van: Nuffield10/60 op januari 19, 2014, 20:10:48
Mis ik nou iets, maar als je die storings gevoelige connectors gebruikt, moet je nog steeds je voeding aan de tracks solderen.

Ja , sorry daar heb je helemaal gelijk in , maar dat doe je ook niet onder de baan , we hebben het volgens mij over het solderen van de feeder draden aan de hoofdbus.

ook dan gaat solderen sneller  ::)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Hi Ger,

Zag gat je de twee hoofd draden niet helemaal kaal hebt gemaakt.
Zou dat wel doen, Dan ben je niet beperkt in het vast solderen van de draden op bepaalde plekken
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op januari 19, 2014, 20:35:49
Hi Ger,

Zag gat je de twee hoofd draden niet helemaal kaal hebt gemaakt.
Zou dat wel doen, Dan ben je niet beperkt in het vast solderen van de draden op bepaalde plekken

Dat had die Amerikaan op een filmpje wat ik gezien had ook niet ,ik maak gewoon een stukje blank waar ik moet zijn
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: johnlostcreek op januari 19, 2014, 20:35:49
Hi Ger,

Zag gat je de twee hoofd draden niet helemaal kaal hebt gemaakt.
Zou dat wel doen, Dan ben je niet beperkt in het vast solderen van de draden op bepaalde plekken

He , helemaal kaal maken , denk dat ik je niet goed begrijp John, dan zou je dus net zo goed gewoon blanke koperdraad kunnen gebruiken.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N