Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ziet er wel vet gaaf uit al Ger.

Ger, had ik al gezegd dat het mooi was? ;)

Citaat van: usronald op januari 07, 2014, 16:52:27
Ger, had ik al gezegd dat het mooi was? ;)

Nee had je nog niet maar vind hem zelf ook mooi en GROOT  en dat vind ik mooi
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

'n Gigantische blikvanger op je baan, Ger.
Ziet er gewoon schitterend uit.
Lijkt me best mooi als er straks van die lange treinen langs en er doorheen rijden.
We zien het straks wel op 'n filmpje!
Klasse!!!
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op januari 07, 2014, 17:04:46
'n Gigantische blikvanger op je baan, Ger.
Ziet er gewoon schitterend uit.
Lijkt me best mooi als er straks van die lange treinen langs en er doorheen rijden.
We zien het straks wel op 'n filmpje!
Klasse!!!

Er komen geen lange treinen er door
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 07, 2014, 16:56:55
Citaat van: usronald op januari 07, 2014, 16:52:27
Ger, had ik al gezegd dat het mooi was? ;)

Nee had je nog niet maar vind hem zelf ook mooi en GROOT  en dat vind ik mooi

Citaat van: usronald op januari 06, 2014, 22:29:58
Ziet er goed uit, Ger.

Had ik dus wel, was cynisch bedoeld  ;D :) ;)

Je maakt er een mooi geheel van, pas op dat je jezelf niet stukbijt op die grote baan. Oh ja, en sterkte met je ene bal O0 O0 ;)

januari 11, 2014, 09:47:45 #1161 Last Edit: januari 11, 2014, 09:50:01 by ger deguelle
Heb van morgen een wat rails gelegd vanaf de draaischijf voor te kijken hoe het uit ziet hier komt dan het gedeelte voor het locomotive feuling maintenance .
Zo weet ik ook of ik de car shop 3 of 4 deuren moet maken ,wat denken jullie ? En daar waar die gele wagon staat word een track voor de zandwagons brandstof .



En het buitenste spoor links wil ik gaan gebruiken voor het instellen voor nieuw loks
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 11, 2014, 11:15:48 #1162 Last Edit: januari 11, 2014, 11:44:34 by johnlostcreek
Ziet er goed uit Ger.
Een vier deurs geeft natuurlijk een mooi imposante indruk

misschien handig om eerst een proef gebouw in karton te maken. Dan kan je hem neerzetten en
eens kijken of het naar je zin is ???
groeten John LC

www.lostcreek.nl

En een driedeurs heeft ook zeker wat. Gebruik van de linker vier sporen daarvan de rechter drie, zodat je het meest linke spoor een spoor kunt laten zijn waar voor de werkplaats olie, vet en spare parts worden aangevoerd en afgewerkte olie, scrap-metal en ander afval kan worden afgevoerd...

My $0.02...

Gerard
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Citaat van: Gerard Wassink op januari 11, 2014, 11:57:36
En een driedeurs heeft ook zeker wat. Gebruik van de linker vier sporen daarvan de rechter drie, zodat je het meest linke spoor een spoor kunt laten zijn waar voor de werkplaats olie, vet en spare parts worden aangevoerd en afgewerkte olie, scrap-metal en ander afval kan worden afgevoerd...

My $0.02...

Gerard

Hoi Gerard daar had ik eigenlijk deze sporen waar dat groene  ligt voor in gedachten achter de loods waar ik ook een kraan wil plaatsen .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het ziet er allemaal zeer indrukwekkend uit, Ger!
Als je ziet dat ik 'n module heb van maar 2 wissels!!!!!
Maar ja, N ga ik toch niet doen.
Hoewel....... als je de prijzen weer ziet.
Ik heb gisteren mijn 2e Heisler binnen gekregen van Bachmann Spectrum.
'n Bjoetie, dat wel, maar hij kost zonder 'n geluids module wel 175 Euro (ex. verzenden).
Daar komt die geluids module nog bij 60 Euro (ex. verzenden).
Op Schiphol pikken ze ook nog 'n graantje mee.
Dus tel maar allemaal op, best wel prijzig allemaal.
Maar in O is het allemaal nog veel duurder, maar.......
Maar dat wil allemaal niet zeggen dat het bij jou wel schitterend uit ziet.
Prachtige lange treinen rijden, wie wil dat niet?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: ger deguelle op januari 11, 2014, 12:09:20
Citaat van: Gerard Wassink op januari 11, 2014, 11:57:36
En een driedeurs heeft ook zeker wat. Gebruik van de linker vier sporen daarvan de rechter drie, zodat je het meest linke spoor een spoor kunt laten zijn waar voor de werkplaats olie, vet en spare parts worden aangevoerd en afgewerkte olie, scrap-metal en ander afval kan worden afgevoerd...

My $0.02...

Gerard

Hoi Gerard daar had ik eigenlijk deze sporen waar dat groene  ligt voor in gedachten achter de loods waar ik ook een kraan wil plaatsen .

Aha, top! Daar had je ook al aan gedacht, mooi!
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Zo ben van morgen vroeg maar eens onder de baan gedoken voor de stroom aan te leggen voor de rails ,ik zag er behoorlijk tegen op om het weer aan te sluiten .
Heb eerst maar eens twee hoofdlijnen aan gebracht en dan de rails om de meter aangesloten .



Maar je moet blijven denken waar je de kabels vast soldeert ,ik had me zelf betrapt om het verkeerd te doen .
Toen heb ik een oude wagon genomen en heb op het dat van de wagon een kant zwart en een kant rood zo of je niet te denken waar de kabels aan moeten .



Het is wel een weer was van kabels nu onder de baan maar dat ziet niemand en vooral mij stoort het niet .
Zo 7 uur verder  en pijn in de poekel kan ik weer rondjes rijden  :D  ;D ;D ;D ;D
Nu kan ik weer rijden en het spoor aan passen waar die niet goed rijd maar eerst eens goed schoonmaken niet dat het wat uit maakt bij de kato loks. Maar de bachmann heeft er wel last van
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hi Ger, 'n goed idee met die wagon.
Slim ook, vooral als je ontzettend veel draden onder de baan heb zoals jij.
Heel goed bedacht!
Wat is een poekel?
kun je daar ook pijn aan hebben?
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op januari 19, 2014, 14:51:03
Hi Ger, 'n goed idee met die wagon.
Slim ook, vooral als je ontzettend veel draden onder de baan heb zoals jij.
Heel goed bedacht!
Wat is een poekel?
kun je daar ook pijn aan hebben?


Poekel  zegt men hier als je pijn in de rug hebt ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf