Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Heel mooi Ger!! Echt herfstsfeertje zonder kitscherig te worden!!
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express

Ik wil wel eens informeren, als er interesse is in een serieuze hoeveelheid, of ik een grote hoeveelheid zeeschuim kan kopen. Dit is ongesorteerd, dus verschillende lengtes anders gaat de prijs rap omhoog.

Citaat van: Geoffrey op december 21, 2013, 19:05:04
Ik wil wel eens informeren, als er interesse is in een serieuze hoeveelheid, of ik een grote hoeveelheid zeeschuim kan kopen. Dit is ongesorteerd, dus verschillende lengtes anders gaat de prijs rap omhoog.

Ik heb nu op het moment alles zelf nodig voor mijn bos dus daar kan ik je noet mee helpen
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het gaat als 'n speer bij jou, Ger!
Die zooi ziet er schitterend uit.
Mooie realistisch kleuren, je bent goed bezig, man!

Hans, liefhebber On30 + H0

Zo van morgen ff verder gegaan met de beplanting bos op de berg waar ik gister mee moest stoppen ivm bezoek  :-\
Ben een beetje de tel kwijt ik denk rond de 350 nu zonder de dennen en ik vind de berg nu veel groter lijken met de boomen er op .




Maar nu ff  wachten op nieuw materiaal voor te strooien ,maar gister geld ontvangen kan ik mooi verder met de baan  ^-^
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Van morgen jan ff bij mij langs geweest voor de draaischijf wat ik van hem gekocht had en nog 4 huisjes voor het dorpje bij de mine .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

nou Ger , dan hoef je , je niet te vervelen.
wanneer is je operatie ?

Gr John LC
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op december 31, 2013, 13:33:49
nou Ger , dan hoef je , je niet te vervelen.
wanneer is je operatie ?

Gr John LC

Als ik met dat begin moet ik heel veel zin hebben  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

januari 01, 2014, 09:40:14 #1059 Last Edit: januari 01, 2014, 10:39:02 by ger deguelle
Gister zitten te kijken waar ik de draai schijf plaats  ik vind dit wel een goed plek wat vinden jullie ?



En van morgen ook ff een test gedaan wat jan me gister zei inkt  met alcohol heb wel een klein gebouwtje gedaan waar het potje staat .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooie plek voor de draaischijf, als je in de hoek een driehoek maak (in de baan) dan heb je rondom de schijf wat meer ruimte.

Over het weatheren, bedenk hoe je wilt dat het object er uit moet zien en gebruik die kleuren sterk verdund.

JohnT

Ja Ger, nu zit je natuurlijk te springen om het een e ader in te bouwen.
Ik ken dat: niet kunnen wachten.
Maar ik denk ook dat John gelijk heeft met dat driehoekje!
Hans, liefhebber On30 + H0

januari 01, 2014, 15:02:12 #1062 Last Edit: januari 01, 2014, 15:14:20 by Janbouli
Zoals John zegt een driehoek in de hoek aanbrengen , maar dat was je ook van plan dacht ik.

De alcohol met inkt is een goed begin Ger, maar je zult nog wat meer moeten doen om het realistisch uit te laten zien.

Zoek maar eens op Old corrugated steel buildings

Dan vind je o.a. deze


Maar nog veel meer en allemaal anders van kleur en mate van weathering.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

januari 01, 2014, 16:35:04 #1063 Last Edit: januari 01, 2014, 16:44:43 by ger deguelle
Ben nu al de hele middag aan de haal geweest met de draaischijf  er in te krijgen en de goede hoogte dat het mooi aansluit op de peco rails ,als ik alleen de rail op de rand van de draaischijf leg zijn de rails van peco 1 mm hoger .
En de driehoek dat weet ik nog niet nu wand ik kom dan niet in de hoek achter de draaischijf dan moet ik op een stoel gaan staan ,en er staan nu ook nog geen gebouwen in de weg .
Weet jullie een adres voor gekleurde inkt niet alleen zwart
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Pipoos?
Meer bouwer dan rijder. Huidig project: modulaire cirkelbaan Polar Express