Ger's Colorado & Eastern

Gestart door ger deguelle, november 02, 2012, 11:27:20

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Citaat van: Janbouli op januari 12, 2016, 14:44:07
Wordt steeds mooier Ger, ga vooral door.

Thx het ergste moet nog komen de loods op kleur brengen  ::)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Misschien moet je er over nadenken om er Plexiglas platen als dak op te leggen zodat de details binnen kunt zien. Zonde dat straks het dak erop gaat.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op januari 12, 2016, 16:38:53
Misschien moet je er over nadenken om er Plexiglas platen als dak op te leggen zodat de details binnen kunt zien. Zonde dat straks het dak erop gaat.

Vind ik een erg goed idee, iig waard om er over na te denken Ger.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op januari 12, 2016, 19:28:01
Citaat van: BvDoorn op januari 12, 2016, 16:38:53
Misschien moet je er over nadenken om er Plexiglas platen als dak op te leggen zodat de details binnen kunt zien. Zonde dat straks het dak erop gaat.

Vind ik een erg goed idee, iig waard om er over na te denken Ger.

Daar moet ik over denken dat idee
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik heb vandaag de eerste laag op het gebouw gedaan met de airbruch maar morgen nog eens een dun laagje aanbrengen.

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Zo gister twee keer de grote stukken met de airbruch gedaan te hebben heb ik vandaag de ramen en zo gedaan het moet niet kleiner worden lol maar ik keek hier tegen op .
Maar nu laten drogen dan kan die morgen naar zijn bestemming toe werd ook tijd voor mijn doen ben ik er lang mee aan de gang geweest met deze loods eerste materiaal is huis er voor op 28 augustus 2015.

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb vandaag ook een test gedaan met het dak dat je het makkelijk er af kunt pakken voor er in te kijken of iets anders ,ik heb hele kleine magneten gebruikt 5x2 mm gebruikte ze vroeger ook met warhammer .


Eerst de gatjes in de hoeken frezen voor de magneetjes er in te doen :


Toen had ik ook onder het dak van deze magneten gedaan maar dat bleek niet goed te gaan het dak kwam te hoog uit 5mm  >:( toen  had ik geen schuifjes in huis dus heb ik een Stanley mesjes gebruikt .


En dit werkte wel goed pfff dus nu nog 3 daken zo te gaan :
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Na een ruime tijd staat die op zijn plaats nu kan ik met en met verder met aankleden van het gebouw wand hij is duurder uitgevallen dan dat ik wilde   :-[
Maar nu eens kijken hoe we er mee verder gaan van binnen en van  buiten ,maar eerst nu eens de rails aansluiten en nog 3 wissels plaatsten .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Imposant gebouw Ger.
Nu idd nog wat dak en muur meubilair.
Afzuigers e.d.

Ton
Erare humanum est


Precies Ton maar moet ff kijken wat ik in huis nog heb moet ook nog 4 deuren hebben .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Die maak je toch zelf.
Is klein genoeg om niet te veel details te maken.
Je laat die deuren  in de gevel verzinken en je ziet er geen barst van.

Ton
Erare humanum est

Ik volg dit topic met genoegen  :D Zeer goed bezig Ger!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Ik ben eens in al mijn potjes en bakjes aan de zoek gegaan naar spullen voor de dieselshop ik denk dat ik nu op een punt ben van de buiten kant dat ik stoppen moet .





Ik stop er vandaag mee morgen gaan we verder kijken voor de rails aan te sluiten dan heb ik bereikt wat ik dit weekend wilde doen ,en volgende week eens naar Hornbach voor een plaat wat ik ook gebruikt heb voor in de dieselshop .
En ik moet nog hier en daar wat bij verven
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf