Cardigan Bay Coastal Railroad part 2

Gestart door milocomarty, mei 08, 2012, 21:33:54

« vorige - volgende »

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Dank je John ! Vandaag een mitropa bouwdaggie gehad en ipv alleen slap ouwehoeren toch maar 's wat gedaan en het eerste pandje bekleed..









Mooie verweerde verflaag Martin, de sponstechniek werkt prima zeker in de grotere schalen maar ook in N.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Thanx guys, di's met de kwast Jan niet met een spons of oude sok..

Citaat van: milocomarty op mei 27, 2012, 18:51:41
Thanx guys, di's met de kwast Jan niet met een spons of oude sok..

Jee, ziet er uit alsof het met een spons gedebt is, een kwast had ik niet gedacht.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Zo lekker in de  mood na gister dat ik de buurman vandaag ook maar van een clapboard buitenkantje heb voorzien. Even zitten twijfelen over de kleur maar denk dat een aantal witte gebouwen tegen een erg groene achtergrond wel erg goed oogt. Alleen het kleine winkeltje met het valse front krijgt denk ik een bruinig/rode kleur en board and batten...






Vandaag wat lopen knoeien met de hoekplanken , boeien en een dakleer dakkie van blauw schilders plakband





besloten dat dit gebouw een zwart/grijs dak krijgt



zo nu nog wat raampies en deuren bouwen en nog wat meer weathering....


Laatste dagen van 9 tot 22.00 aan het werk, betekend niet echt veel tijd om te bouwen. Toch een dakkie geschildert en geweathered, andere pandje de verlichting erin en het dak erop. Schuurtje wat lichte extra weathering op de boards..





Maar eens kijken hoe dat eruit ziet met een korte trein...


mooi stukkie werk Martin.
Ton
Erare humanum est

Ik ruik het brood al bijna...  :D
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Beetje klein spul de laatste tijd, groen, gras en dode bladeren...









m'n vingers plakken haast aan de toetsen  ...


Voor of na het zetten John ? Als het er na is dan moet ik wel iemand vinden die dat spul wil drinken, lust zelf geen thee  ;D