Loc from the states, ellende met DHL

Gestart door Dude, juni 10, 2019, 18:15:19

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Zaterdag kreeg ik een berichtje in mijn mail. mn langverwachte loc - een VO-1000- was afgeleverd in mijn postbus. Echter, wat bleek? e-bay (of het bedrijf dat verantwoordelijk is voor verzending, dus niet de verkoper) heeft het verkeerde adres ingevuld. Geen poststuk. Bij de balie gecheckt. resultaat: adres onbekend dus de loc wordt terug gestuurd, DHL is niet te vermurwen (ja, meneer dat kunt wel zeggen, maar...) de loc gaat retour States. Ik zal mijn geld waarschijnlijk wel terug krijgen via ebay maar toch  :sad:

Ik wil nog steeds dolgraag een VO-1000 hebben, dat blijft staan, wie weet een adres in europa waar ik eventueel er een kan kopen?
Steam out of my ears, diesel in my vains, love those Conrail and Rock Island loco's

Vervelend kan soms heel raar gaan. Zo had ik onlangs een pakket met track and  trace waar op een gegeven moment doodleuk werd gemeld dat het pakketje was afgeleverd. Pakket op dat moment nooit ontvangen. Pas na twee dagen nadat het zogenaamd afgeleverd was.

JohnT


Citaat van: JohnT op juni 10, 2019, 19:04:09
Vervelend kan soms heel raar gaan. Zo had ik onlangs een pakket met track and  trace waar op een gegeven moment doodleuk werd gemeld dat het pakketje was afgeleverd. Pakket op dat moment nooit ontvangen. Pas na twee dagen nadat het zogenaamd afgeleverd was.

JohnT

Same here , email dat pakket afgeleverd was ( DPD ) uit Engeland , geen pakketje en geen briefje , email gestuurd aan DPD, zeggen doodleuk dat ik dan met de verzender contact op moet nemen , zij hadden geen verantwoording ( vraag me af of dat wel klopt ) , gelukkig die avond een buurman paar deuren verder die het pakket kwam brengen. Nogmaals een email naar DPD gestuurd dat ze wel een briefje achter moeten laten als ze het pakket afgeven aan buren, natuurlijk geen reactie meer gekregen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N