Ontraxs 2019

Gestart door Janbouli, februari 10, 2019, 20:57:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Citaat van: American op februari 12, 2019, 00:13:41
Ik ga natuurlijk in 1e instantie voor de Amerikaanse banen.
Maar ik kan mij ook zeer vermaken bij andere banen in verschillende groottes.
En natuurlijk mensen ontmoeten die je kent en daarmee praat en het een en ander uitwisselt.
Het sociale aspect vind ik ook belangrijk.

Dat is de voornaamste reden dat ik ga Hans , om mensen te ontmoeten , ik ga waarschijnlijk ook dit jaar nog naar een show in Engeland en volgend jaar hopelijk de Expo in de VS
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: moonlicht op februari 11, 2019, 21:57:47
carpoolen kan altijd
hangt af van welke dag(en) ga je
ik ben nu van plan om vrijdag er naar toe te rijden, en zondag terug
Cor

Cor , Rotgau is toch veel te klein om je 3 dagen te vermaken?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vrijdag erheen rijden, zaterdag lekker rond neuzen en ouwehoeren, zondag op het gemak ontbijten, uitchecken en op huis aan, Jan :wink:
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Met een reistijd van 5 uur is het zo goed te doen
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: moonlicht op februari 12, 2019, 10:07:20
Met een reistijd van 5 uur is het zo goed te doen
Cor

Okay, voor mij een reistijd van 3 uur, en met mijn portemonnee zijn dan de 2 hotelovernachtingen een beetje te veel van het goede.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op februari 10, 2019, 20:57:09


Ik zag net dat Mitropa toch als adviseur meegewerkt hebben , en dat ze volgend jaar weer gewoon mee organiseren.

Ik ga sowieso omdat er mijn Engelse vriend Mike Carter staat met een baan, dus wie weet tot ziens op Ontraxs.

Klopt, we hebben nadat het NSM weer aan onze deur klopte wat adviezen etc gegeven, staan er zelf ook met onze stand "het kasteel" zoals we het noemen voor diverse demo's.
De banen komen dit jaar wel bijna volledig op het conto van het NSM. Daar was de tijd, vanaf begin november, iets te kort voor om voor hun nog wat te betekenen.
Het museum is er achter gekomen dat Team Mitropa toch wel erg veel contacten in het wereldje heeft en dat ze eigenlijk OntraXS niet kunnen organiseren zondet het team.
Na wat constructieve gesprekken is er van beide zijden besloten de 2020 editie weer volledig door Team Mitropa te laten organiseren.

Citaat van: milocomarty op februari 20, 2019, 20:16:39
Citaat van: Janbouli op februari 10, 2019, 20:57:09


Ik zag net dat Mitropa toch als adviseur meegewerkt hebben , en dat ze volgend jaar weer gewoon mee organiseren.

Ik ga sowieso omdat er mijn Engelse vriend Mike Carter staat met een baan, dus wie weet tot ziens op Ontraxs.

Klopt, we hebben nadat het NSM weer aan onze deur klopte wat adviezen etc gegeven, staan er zelf ook met onze stand "het kasteel" zoals we het noemen voor diverse demo's.
De banen komen dit jaar wel bijna volledig op het conto van het NSM. Daar was de tijd, vanaf begin november, iets te kort voor om voor hun nog wat te betekenen.
Het museum is er achter gekomen dat Team Mitropa toch wel erg veel contacten in het wereldje heeft en dat ze eigenlijk OntraXS niet kunnen organiseren zondet het team.
Na wat constructieve gesprekken is er van beide zijden besloten de 2020 editie weer volledig door Team Mitropa te laten organiseren.

Goed nieuws Martin , zien we jou ook daar , met name op de Vrijdag?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Citaat van: milocomarty op februari 21, 2019, 08:35:45
Ben er zoals gewoonlijk weer alle 3 dagen

Mooi , ik ga wel op de rook af  :wink:
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ga ook voor de eerste maal op vrijdag naar Ontrax, benieuwd wie ik er ga zien van de leden hier

Vic

Ben er zaterdag en zondag. Geef demonstratie houtbouw in de Mitropa stand
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Jammer John , ik ben er op Vrijdag , Vic hopelijk herken ik je .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Zoals het er nu naar uit ziet ga ik vrijdag 15 maart.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Als je iemand Limburgs hoort praten, dan ben ik dat

Vic