Ontraxs 2019

Gestart door Janbouli, februari 10, 2019, 20:57:09

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo allemaal , wie van jullie gaat en wat zijn jullie verwachtingen.

Ik zag net dat Mitropa toch als adviseur meegewerkt hebben , en dat ze volgend jaar weer gewoon mee organiseren.

Ik ga sowieso omdat er mijn Engelse vriend Mike Carter staat met een baan, dus wie weet tot ziens op Ontraxs.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

ik ben thuis, staat dus wel in de planning om te gaan kijken
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: Janbouli op februari 10, 2019, 20:57:09 Ik zag net dat Mitropa toch als adviseur meegewerkt hebben , en dat ze volgend jaar weer gewoon mee organiseren.
Dat is mooi.  :cheesy: Zelf ga ik niet. Voor spoor 0 is er weinig tot niks te krijgen.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Is geen beurs hoor Joop maar een tentoonstelling.

Ton
Erare humanum est

Ik ga elk jaar kijken en tot volle tevredenheid.
Zelfs 2 keer meegedaan met mijn kameraad.
Tot nu toe altijd een zeer geslaagd evenement.
Hans, liefhebber On30 + H0

Citaat van: American op februari 11, 2019, 00:10:36
Ik ga elk jaar kijken en tot volle tevredenheid.
Zelfs 2 keer meegedaan met mijn kameraad.
Tot nu toe altijd een zeer geslaagd evenement.

Tot nu toe wel , maar toen besloot het museum opeens het niet meer met Mitropa te organiseren, vandaar de vraag wat jullie er van verwachten.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

tja ,wat verwacht je.
als ik de lijst met deelnemers tot nu toe zie dan is het voor mijn gevoel een magere on traxs
afwachten dus
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: dutchbuilder op februari 10, 2019, 21:50:41 Is geen beurs hoor Joop maar een tentoonstelling.
Na bijna alle edities bezocht te hebben, was  mij dat wel duidelijk Ton ;) Maar omdat ik mijn interesse verlegd heb, en naar 0 ben gegaan, vorig jaar daarvoor mijn ogen de kost gegeven. Zonder succes. Handelaren genoeg, alleen wel voor H0 en N.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op februari 11, 2019, 11:20:00
Citaat van: dutchbuilder op februari 10, 2019, 21:50:41 Is geen beurs hoor Joop maar een tentoonstelling.
Na bijna alle edities bezocht te hebben, was  mij dat wel duidelijk Ton ;) Maar omdat ik mijn interesse verlegd heb, en naar 0 ben gegaan, vorig jaar daarvoor mijn ogen de kost gegeven. Zonder succes. Handelaren genoeg, alleen wel voor H0 en N.

Nou dat N is ook niet veel Joop en al helemaal niet Amerikaans , maar ik ga ook niet naar Ontraxs voor de handelaren , die zijn er genoeg online. En ja ik koop liever iets van een winkel of persoon maar daar zal ik dan naar Dusseldorf of Kaarst voor moeten gaan en er vrede mee moeten hebben dat ik meer betaal .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Klopt Jan. Vooral Europees georiënteerd. Amerikaans is niet heel veel in 0 te krijgen. Ik ging in eerste instantie ook voor de banen. Staan schitterende kunstwerken tussen. En tijdens het rond lopen, meteen de ogen de kost geven bij de handel.

Maar goed. Iedereen die wel gaat, veel plezier!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

rodgau, daar staan wel handelaren met spoor 0 spul uit de USA
duurt nog even maar dat vind ik niet zo erg
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Denk dat ik daar wel weer heen ga, als m'n rooster het toelaat. Vond het een mooie conventie. En wat geleerd. (cash geld meenemen :laugh: )
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op februari 11, 2019, 17:08:20
Denk dat ik daar wel weer heen ga, als m'n rooster het toelaat. Vond het een mooie conventie. En wat geleerd. (cash geld meenemen :laugh: )

Daar zou ik ook wel weer naar toe willen, misschien kunnen we tegen die tijd iets afspreken , carpoolen of zo, ik denk dat ik voor bijna iedereen op de weg er naar toe lig  :cheesy:
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

carpoolen kan altijd
hangt af van welke dag(en) ga je
ik ben nu van plan om vrijdag er naar toe te rijden, en zondag terug
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ik ga natuurlijk in 1e instantie voor de Amerikaanse banen.
Maar ik kan mij ook zeer vermaken bij andere banen in verschillende groottes.
En natuurlijk mensen ontmoeten die je kent en daarmee praat en het een en ander uitwisselt.
Het sociale aspect vind ik ook belangrijk.
Hans, liefhebber On30 + H0