Auteur Topic: De Fabriek  (gelezen 1113 keer)

Offline American

• Challenger Super poster
Netjes gedaan Bart.
Goed werk heeft zijn tijd nodig!!!
Hans, liefhebber On30

Offline BvDoorn

• Hudson Ervaren rot
@ Cor, het is iet zo dramatisch als je denkt. In een printgang kunnen meerdere artikelen geprint worden. Dit prikkertje heeft maar een printbare inhoud van 15cm x 15cm x15cm. Echt een cheapy maar voor die paar honderd Euro's gewoon leuk om mee te experimenteren. Je hebt gelijk, de middenstukken kun je ook gieten.... De zij stukken denk ik zijn wat lastiger omdat aan de onderkant hoogte verschil zit om hem op de biels te kunnen laten rusten en de rail schoenen.

Afijn, het is en blijft experimenteren.

Hieronder een plaatje van de geverfde straat.

Offline BvDoorn

• Hudson Ervaren rot
Om de grotere oppervlakte van klinkers te voorzien heb ik een malletje gemaakt om daar een inprent mee te maken in Styrodur. De keuze is of heel stevig drukken of wat chemische hulpmiddelen gebruiken die niet het plastiek weg vreet doch wel de Styrodur (gedeeltelijk) laat smelten. Sommige viltstiften zijn goed doch met een groter oppervlakte is dat wat onhandig. Sticker oplosser van HG, in combinatie met wat druk doet het redelijk goed. Ik laat mij graag adviseren als iemand een goede vervanger weet voor de sticker oplosser.

Zie onderstaande proefstukjes: Om het effect te kunnen beoordelen heb ik het ook een kleurtje gegeven.

Offline Joop_L

• Pacific Doet volop mee
Nou, dat ziet er toch zeer geslaagd uit, Bart. Weet alleen niet of die sticker oplosser lang door blijft werken en de onderplaat compleet weg vreet? Als dat niet het geval is, gewoon zo doorgaan!
Groeten Joop, machinist Lelystad.