RSLaser Bain & Mitchell Wagon Co.

Gestart door Janbouli, januari 07, 2019, 19:27:12

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.













3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N



















3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N































3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

je gaat weer als een sneltrein.
word weer een mooi gebouw
is die bestrating geprint op dik papier?
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: moonlicht op januari 07, 2019, 21:56:31
je gaat weer als een sneltrein.
word weer een mooi gebouw
is die bestrating geprint op dik papier?
Cor

Dank je Cor , ja is van Metcalfe, Pavement and Cobblestones , haal ik bij http://www.one2zmodelshop.com/nl/ , staan op meerdere beurzen , aardige mensen waar je ook gewoon een babbeltje mee kunt maken . Heb ik laatst ook 12 meter achtergrond van gekocht op de Gangelter Modellbau Tagen.



3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Wordt zeker weer iets moois Jan.
Je bent wel lekker bezig!!!
Maar ja, het weer is er ook na.
Succes jongen.
Hans, liefhebber On30 + H0

Dank je Hans , ja wat moet je idd anders met dit weer , morgen weer naar de bioscoop maar verder de treinkamer.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Dank je John, en ik ben ook nog bezig met eentje van Metcalfe, karton dus.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Interieur gemaakt vandaag , er zitten onderdelen voor 2 wagens in de kit en nog wat meer , die wagens zijn niet mijn pakkie an  weet ik uit het verleden, dus de onderdelen zo gebruikt voor het interieur. Ook wat kleine mensjes toegevoegd , wat schappen en schragen gemaakt , de balken uit wat stukjes hout wat er genoeg in de kit zit. Dit is in N-schaal genoeg , het is al moeilijk genoeg om door de ramen te kijken , dus een minder gedetailleerd interieur is meer dan voldoende.






















3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Leuk zo, een wagenmakerij. Mijn Opa was ook wagenmaker ben toen vaak in de werkplaats geweest deze was op de begane grond daarboven de woning.


JohnT

Heel mooi gedaan Jan en dat in N.
Knap werk.
Hans, liefhebber On30 + H0

Mooi verhaal John over je opa, en dank je Hans, hoop ooit nog eens in een grotere schaal een werkplaats met super gedetailleerd interieur te doen , maar voor N-schaal vind ik deze al geslaagd.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heel mooi! Een interieur voegt (vind ik) echt wat toe, zelfs als je door de ramen maar een deel ziet. Dat het herinneringen oproept aan oude ambachten is ook mooi om te zien en zeker een deel van de charme van de hobby.

Interieur inbouwen doe je meestal toch voor jezelf.
Je wilt het compleet hebben, toch?
Hans, liefhebber On30 + H0