Nieuwe beurs: Modelspoor Tilburg

Gestart door ModelspoorTilburg, augustus 09, 2018, 15:51:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Op 29 september organiseren wij een gloednieuw modelspoorevenement, Modelspoor Tilburg. We doen dat in de Tilburgse Spoorzone, een prachtig industrieel gebied waar tot 2011 de hoofdwerkplaats van de NS was gevestigd. Ons team van liefhebbers heeft al heel wat winkels en clubs kunnen bevestigen die die dag komen exposeren of verkopen, maar we zien er graag nog veel meer! Exposeren bij Modelspoor Tilburg is gratis. Wilt u komen verkopen? Kijk voor prijzen op www.modelspoortilburg.nl.
Interesse? Mail naar info@modelspoortilburg.nl of bel 06-30498664.
Natuurlijk bent u ook van harte welkom om de Modelspoorbeurs te komen bezoeken, kijk voor alle bezoekersinfo op www.modelspoortilburg.nl!

Jammer dar dit gelijk valt met de Smalspoordagen in Valkenburg, moeilijk om op twee plaatsen tegelijk te zijn.

Ron

Daar zou je dan eventueel de 30e nog heen kunnen, Ron ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Tja, dat zou kunnen, gelukkig sta ik er niet zelf dan zou dat ook niet kunnen. Maar ik ga in elk geval voor hetgeen al bekend en goed is, Tilburg moet zich nog maar bewijzen.....

Om te beoordelen of iets goed is of niet, is het beter om het met eigen ogen te bekijken. Uiteraard kan je af gaan op wat anderen er van vinden, alleen vertrouw ik daar niet zo op. Wel op m'n eigen oordeel en beleving ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

dat bedoel ik, heb er zelf gestaan met Swisstrak en er meerdere malen als bezoeker veel plezier aan beleefd. Tilburg is nieuw, deelnemers zijn nog niet bekend, dus nog alles vaag. Wie weet wordt het toch nog prima,  de tijd zal het leren.