Heeft dit nog wel zin

Gestart door Janbouli, mei 27, 2018, 22:07:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

New Looks als Wordpress? Als je zoiets gaat doen, ziet dat er wel mooi uit.  8)

Hoe dan ook, ik vind het forum zoals het nu is ook prima. Ben benieuwd naar je ideeën John.
Groeten Joop, machinist Lelystad.


Kan er niet veel wijs uit worden.
De gebruikersvriendelijkheid vind ik het belangrijkste.
Maar dat kan alleen maar bepaald worden door het gebruiken van de nieuwe opzet en niet door een paar statische plaatjes.

Ton

Erare humanum est

idd, gebruiksvriendelijk
maar ook de vrijheid om foto's op het forum te zetten, zonder een foto server of zo
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden


Wat is het probleem om het gewoon te laten zoals het is
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op juni 01, 2018, 15:13:17
Wat is het probleem om het gewoon te laten zoals het is
Denk dat vernieuwing meer bezoekers c.q. activiteiten oplevert maar zoals ik al een paar keer heb gezegd het forum blijft onveranderd. Je klikt op het knopje forum en alles is zoals het was. Wil je meer dan kun je andere keuzes maken op de startpagina.
JohnT

If it ain't broken, don't fix it... (my $0.02)...
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Ik begrijp de weerstand niet. Ik fiks niks ik heb al een aantal malen gezegd dat het forum blijft zoals het is. Ik denk alleen dat een uitbreiding meer publiek trekt en daarmee het leven op het forum weer op gang komt.
Wanneer wordt er gekeken naar de handleiding voor schuiframen van Martin? Wanneer wordt er gekeken naar de bouwplaat van Ton van het station wat hij on line heeft staan? Wanneer wordt er gekeken naar het printen op tissue papier? Wanneer wordt er gekeken naar de handleiding van Martin over het maken van bomen ? Nooit! Zomaar wat zaken die niet meer goed in beeld zijn. Ik hoop dit met de nieuwe aanpak te verbeteren.

JohnT

juni 01, 2018, 20:16:46 #24 Last Edit: juni 01, 2018, 20:19:26 by dutchbuilder
Daar heb je een goed punt John.
Maar als toevoeging.
Het forum werkt prima zo.
Daar ben ik conservatief in.
Net als in de elektronica....als het goed werkt , dicht schroeven en afblijven.

Misschien wat hoofdstukken weghalen die toch niet worden gebruikt of samen voegen in een algemene sectie.

Wat ik lastig vind is dat als je een topic heb gelezen je helemaal weer naar boven moet om het volgende topic in de unread sectie te lezen of naar de hoofdpagina wilt gaan.
Dat zou ook onderaan vermeld kunnen worden.
Scheelt een handeling.
Erare humanum est

Forum blijft hetzelfde , andere dingen worden beter belicht , win win situatie lijkt me.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

werk goed alles hoor .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: dutchbuilder op juni 01, 2018, 20:16:46
Daar heb je een goed punt John.
Maar als toevoeging.
Het forum werkt prima zo.
Daar ben ik conservatief in.
Net als in de elektronica....als het goed werkt , dicht schroeven en afblijven.

Misschien wat hoofdstukken weghalen die toch niet worden gebruikt of samen voegen in een algemene sectie.

Wat ik lastig vind is dat als je een topic heb gelezen je helemaal weer naar boven moet om het volgende topic in de unread sectie te lezen of naar de hoofdpagina wilt gaan.
Dat zou ook onderaan vermeld kunnen worden.
Scheelt een handeling.
Inderdaad het gaat om toevoegen beter in beeld brengen het forum hoef ik niks aan te doen. Verder is meedenken geweldig en zal ik zeker kijken wat mogelijk is. In de nieuwe jas kan ik blokken plaatsen waar ik ze wil hebben dus zo ook een blok met recente berichten onderaan bijvoorbeeld.
JohnT

Citaat van: dutchbuilder op juni 01, 2018, 20:16:46
...
Wat ik lastig vind is dat als je een topic heb gelezen je helemaal weer naar boven moet om het volgende topic in de unread sectie te lezen of naar de hoofdpagina wilt gaan.
Dat zou ook onderaan vermeld kunnen worden.
Scheelt een handeling.

Precies de reden dat ik op forums als eerste instelling verander dat ik de nieuwste berichten bovenaan wil hebben!

- Profiel
  - Lay-out-voorkeuren
    - vinkje aanzetten: "Toon meest recente berichten bovenaan"


EN: in mijn favorieten heb ik altijd de link naar "Toon ongelezen berichten sinds je laatste bezoek".
Washtown / Beijville  ::  Mijn webshop

Heb voor de reclame van het forum een link op mijn homepage gezet. Alle kleine beetjes helpen, toch
groeten John LC

www.lostcreek.nl