Ontraxs 2018

Gestart door Janbouli, februari 27, 2018, 23:10:33

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik denk dat ik voor de eerste keer niet naar Ontraxs ga , waarom , omdat ik veel te laat wist dat het volgende week is , wordt moeilijk om vrij te krijgen. Zou vrijdag wel willen , maar misschien kan het niet . Gaat iemand anders die veel foto's maakt?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

februari 28, 2018, 10:44:44 #1 Last Edit: maart 10, 2018, 11:55:42 by Joop_L
De planning is vooralsnog dat ik vrijdag ga. Moet alleen even kijken hoe ik de reis ga maken.  ;)

Vandaag op m'n gemak alles bekeken. Het leek het wat leger dan voorgaande edities. Erg onder de indruk van het BMB concept. Het geheel zag er goed verzorgd uit (y)

Groeten Joop, machinist Lelystad.

Ik ga ook niet helaas geen geld
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Ik ga er vrijdag heen. Helaas zonder baantje want die is nog niet af.
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Ik kan helaas niet  :(
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Voor hen die niet konden en geen Facebook hebben ;) Mijn impressie van wat er te zien was, en wat een beetje fatsoenlijk te fotograferen was. Sommige bewonderaars waren niet weg te slaan voor de kijkdozen.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Dank je Joop, lijkt wel of het ieder jaar meer een diorama tentoonstelling is dan een modelspoor tentoonstelling, wel hele mooie diorama's ,  hoop dat ik niemand op de tenen trap met deze opmerking.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Dankje Joop, mooie plaatjes.

Citaat van: Janbouli op maart 11, 2018, 00:01:09
Dank je Joop, lijkt wel of het ieder jaar meer een diorama tentoonstelling is dan een modelspoor tentoonstelling, wel hele mooie diorama's ,  hoop dat ik niemand op de tenen trap met deze opmerking.

Ik geloof dat dat ook het uitgangspunt was voor Ontraxs.
Ik heb hier ergens gelezen dat het museum ook wat meer full size banen wilde hebben.

Ton
Erare humanum est

maart 11, 2018, 10:56:40 #9 Last Edit: maart 11, 2018, 11:01:00 by Joop_L
Dank jullie wel! Klopt dat er wat meer invloed is genomen door het Spoorwegmuseum. Ze proberen op die manier meer publiek te trekken, en dan met name de jongeren.

Er stonden wel wat diorama's, meer en deel was toch gewoon een module bak (of meerdere) waarop men hun kunsten hebben tentoongesteld. Er stond ook een grote Belgische baan, die was echt heel mooi. Daar was het ook erg druk, kon er niet eens een leuke foto van maken.  :-\

Ik vond onderstaande diorama (er reden geen treinen) echt top.


En onderstaande diorama is nog work in progress. De bouwers, zo heb ik meegekregen bij uitleg, werken volgens een zelf gemaakte foto reportage.

Groeten Joop, machinist Lelystad.

Er ligt een stukje kapot geschoten rails op dat oorlogsdiorama, dus telt mee ;D.

Een keer een moduul in aanbouw laten zien heeft ook wel wat.
kunnen de bezoekers zien wat er allemaal voor komt kijken om zoiets te maken.
Dat heb je niet met modules die af zijn.

Ton
Erare humanum est

Weet iemand waar  Saint Tourbiere  binnenkort nog te zien zal zijn ?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Dank je Martin , 13 en 14 oktober neem ik aan .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N