Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dank je Jan kijken voor een wissel er bij te zetten .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nu ik kreeg vannacht een vraag gesteld of ik dit wil doen ik was er onderste boven van :

For your profile in my next mentor article please tell me who you are as a modeler. History in the hobby. How you learned to build. Did you have a mentor or just trial and error?  What scale and why that scale. What areas will you help by mentoring. Photo of you and of your models with captions and who took photos. Thanks again for your interest and help. Let me know if you have any questions.


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Waar was dit voor Ger?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

I am starting a new series of articles spotlighting builders for Model Railway Express online magazine. I would like to include you. If interested let me know. Thanks
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

ik ben weer eens een beetje aan het hobby geweest ik wil nog een layout onder mijn bestande layout maken dat ik weer mijn Budweiser fabriek kan gaan plaatsen .
De hoek waar ik een start heb gemaakt wil ik een helix neer leggen voor naar boven en onder kan dus met twee sporen naast elkaar .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


goed bezig
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Zo naar lange tijd nog eens wat aan mijn baan kunnen doen een wissel gekocht om een hoek te kunnen aanpassen .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Leuk om te zien dat je weer aan het bouwen bent, Ger. En meteen met een leuke update  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Gelukkig de brouwerij weer in beeld.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mooi hoekje geworden Ger
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Toppy: wordt een mooie hoek zo
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Wordt mooi ger.
ik zou die back corner een beetje afronden, is nu erg scherp.

Ton
Erare humanum est


Dank jullie ik loop met de gedachten om die hoek een achtergond te maken van een fabriek of zo .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf