Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Die foto met al dat schuim en dan dat ene piepkleine wagonnetje, wat een promotie voor N-schaal.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

november 29, 2017, 22:21:57 #16 Last Edit: november 30, 2017, 19:16:03 by johnlostcreek
Goed om te zien dat je de smaak weer te pakken hebt
groeten John LC

www.lostcreek.nl

ziet er veelbelovend uit, mooi hoor

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

november 30, 2017, 11:06:57 #18 Last Edit: december 22, 2017, 14:29:01 by ger deguelle
Ben vanmorgen verder gegaan met de bouw van Colorado River namelijk de bovenste gedeelte van de berg nu laten drogen en morgen verder .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dat wordt een groots landschap!!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

december 01, 2017, 12:21:54 #20 Last Edit: december 22, 2017, 14:29:41 by ger deguelle
Ben vanmorgen nog eens verder gegaan aan de berg en de ravijn van Colorado River denk dat ik er al ver ben met breken en schuren de grote stukken heb ik opgevuld met knauf .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb vandaag een doos mogen ontvangen van Ronald die gestopt is  met N  dus het was een verrassing wat er allemaal in zat maar ben er blij mee voor op mijn baan .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik zoek ook zo'n sponsor  ;D 8)  Leuke spulletjes Ger! Weet je vast wel raad mee ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Ik heb er geluk mee gehad maar had hem toen ik alles weg gedaan heb een hoop toegestuurd , maar nu kan ik kijken voor rijdend spul .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

december 02, 2017, 10:47:15 #24 Last Edit: december 22, 2017, 14:30:34 by ger deguelle
Ben weer een stukje verder met Colorado River heb vanmorgen een papje gemaakt van Knauf voor het insmeren van de berg , een paar dagen laten drogen nu kan ik ff verder aan de andere kant van de vitrine verder gaan langzaam krijg ik weer een N baan terug .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Je hebt de smaak weer goed te pakken Ger, Word wel een imposante rotsparty. Ook weer het voordeel van N spoor  ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: johnlostcreek op december 02, 2017, 11:03:04
Je hebt de smaak weer goed te pakken Ger, Word wel een imposante rotsparty. Ook weer het voordeel van N spoor  ;)

Ja klopt de smaak inderdaad weer goed te pakken ,er is ook weer een beetje rust in mijn lichaam de rest komt ook wel ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Vandaag de laatste berg op mijn baan aangebracht nu heb ik deze hoek ook zo als ik in mijn gedachten heb .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het wordt weer groots!!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Zo vanmorgen weer een beetje gedaan de berg voorzien van een laagje knauf en een plaat gemaakt voor het raam en alles een beetje de r=eerste laag licht blauw gedaan .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf