Citaat van: Janbouli op januari 27, 2019, 12:33:54 Citaat van: ger deguelle op januari 27, 2019, 12:32:47 Nou Jan op een ander bedrijf zou ik dat niet gedaan hebben diensten van 12 uur draaien maar hier is het anders die Amerikanen zijn zeer tevreden dat burgers hier in mee gaan , en ten tweede is ook voor onze veiligheid zoon oefening en betaald zeer goed gratis drank en eten wat wil je nog meer .Super Ger , maar denk je wel aan je gezondheid.Het gaat heel super met mij ik sta naar een heel lange tijd weer zeer goed in de schoenen .
Citaat van: ger deguelle op januari 27, 2019, 12:32:47 Nou Jan op een ander bedrijf zou ik dat niet gedaan hebben diensten van 12 uur draaien maar hier is het anders die Amerikanen zijn zeer tevreden dat burgers hier in mee gaan , en ten tweede is ook voor onze veiligheid zoon oefening en betaald zeer goed gratis drank en eten wat wil je nog meer .Super Ger , maar denk je wel aan je gezondheid.
Nou Jan op een ander bedrijf zou ik dat niet gedaan hebben diensten van 12 uur draaien maar hier is het anders die Amerikanen zijn zeer tevreden dat burgers hier in mee gaan , en ten tweede is ook voor onze veiligheid zoon oefening en betaald zeer goed gratis drank en eten wat wil je nog meer .
Je zal de trein wel een tijdje kwijt zijn als die op de helix zit.Wat zie ik daar naast die soldeerbout , toch geen S39 hè?Ton
Maar ik maak me nu wel zorgen dat ik het gebruikt heb
Citaat van: ger deguelle op februari 16, 2019, 19:29:56 Maar ik maak me nu wel zorgen dat ik het gebruikt heb Niet te druk om maken Ger, heb ik op mijn allereerste schakelaars gebruikt en tortoises, wel idd goed schoon gemaakt met een sopje en tandenborstel, is al weer een paar jaar geleden en niets van te zien. Ik gebruik al lang andere , speciaal voor elektronika.
S39 is perfecte flux voor grote vlakken te solderen.Is zo corrosief als de pest.Voor waar jij het voor gebruikt is een BIG NO NO!!!!Om het te gebruiken voor elektronica en bedrading, daar staat in mijn andere hobby de doodstraf op.Ton