Collorado river N scale

Gestart door ger deguelle, november 26, 2017, 11:35:20

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hoi allemaal.

Ja ik leef nog maar heb veel aan mijn hoofd maar de winter staat voor de deur en ben aan de slag gegaan met de trein kamer maar dan wel heel rustig aan ivm mijn gezondheid .
Ik heb mijn werkplek weg gehaald op de kamer en dat allemaal naar de kelder gebracht samen met mijn schoonzoon dit weekend ,om onder mijn baan plek te maken voor nog een baan namelijk de Budweiser fabriek neer te zetten .

Maar hier een 3 taal foto's wat ik gedaan heb onder de baan :




M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoop dat het je bevalt, een werkplek in de kelder. Lijkt mij koud en ongezellig maar ik weet natuurlijk niet hoe jou kelder is   :cheesy:
JohnT



Citaat van: JohnT op oktober 16, 2018, 19:07:38
Hoop dat het je bevalt, een werkplek in de kelder. Lijkt mij koud en ongezellig maar ik weet natuurlijk niet hoe jou kelder is   :cheesy:
JohnT

Och kacheltje er bij , open haard op de monitor of TV, en lekker ongestoord kunnen werken.

Fijn dat je weer wat doet Ger , niks te veel doen en denk aan je gezondheid.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

In de kelder is het in de zomer lekker aangenaam om iets te doen en in de winter ook niet te koud , maar zo ziet het nu uit in de kelder :



En het belangrijkste is ik hoor hier Claudia beter als ik wat aan het doen ben .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er goed uit Ger en zeker in de zomer een aangename plek. Ik heb de hele zomer bijna niets kunnen doen omdat na een paar minuten op de bovenste verdieping het zweet me er uit gutste.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ja dat kan ik me goed voorstellen Jan bij jou thuis was ook een hete zomer dit jaar heb je vrij vandaag ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Da's een mooi werkplekje zo, Ger. Alles voorhanden en direct naast de koelkast  :cheesy:

Enne, beterschap met de gezondheid. Hopelijk snel weer de oude. ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Zo de treinkamer is opgeruimd nu de kabels en zo weg werken .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Een beetje aan het plannen wat ik in mijn hoofd heb .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ga je die helix nog gebruiken om de banen te koppelen of word het een apart baantje?

Ton
Erare humanum est

Ik denk aan een apart baantje Ton .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Kon niet goed slapen dus vanochtend nog eens een poging gemaakt voor de fabriek baan .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Plan 2 ziet er leuk uit, Ger!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Keurig nette werkplek! Alleen vind ik het soms juist een nadeel als ik moeder de vrouw goed kan horen  :grin:
Even zonder gekheid, qua plannetje van de industrie: probeer eerst even of je wagons goed koppelen als je de opstelsporen aan het eind van zo'n bocht maakt. Als je niet goed kunt koppelen en ontkoppelen is de lol er snel af op een rangeerbaan..

groet daan.

Nu ik weer thuis zit ben ik weer meer aan het denken aan de hobby van hoe gaan we dat nu aan pakken en dit is er een van de problemen ik wil wat doe aan de baan weer maar weet niet waar ik moet beginnen en hoe pak ik het aan .
Zo het kleine stadje dat ik  niet weet hoe ik het neer moet zetten zie voorbelden :




ik weet dus gewoon niet hoe ik dat hele stuk moet aan kleden ??????
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf