vernieuwde baan J&L Mining

Gestart door vic, mei 04, 2017, 15:09:48

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Heel mooi gedaan.
Super.
Hans, liefhebber On30 + H0



Ook nog effe een buizen-rack (rekje) naar voorbeeld van MHM gemaakt
Vic

Was de foto's vergeten te posten

vic

Dit 0n18 locje gaat ook op de modules rijden, ben nog op zoek naar sporen en rails hiervoor

Ziet er super uit Vic, erg goed gelukt kwa weathering en details.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

goed gelukt zo
klein dingetje, je rek voor materiaal is nu voorzien van iets wat op golfplaat lijkt, dit zijn in het echt platen
nu lijkt het alsof het van een rol komt, misschien bestaat het maar ik heb het nog niet gezien
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Nagemaakt naar een gekocht model, was daar ook zo erbij, een volledige golfplaat die gebogen is op de bovenste balken van de rek, maar kan het nog altijd aanpassen

Vic

mijn gevoel komt voor daar ik nog geen golfplaat als deze in het echt heb gezien, ik heb het voorbeeld gezien.
ik vind het alleen apart, de meeste daken die je ziet met golfplaten zijn kleine stukken
even een plaatje als voorbeeld opgezocht,

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Ja Cor ik weet het, ga ze van de week aanpassen, heb hier nog genoeg golfplaatjes liggen.

Vic

Denk dat het gewoon golfplaat van kunststof is  op een rol, gewoon bij de Gamma, dat zeg ik  :rolleyes:
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Volgende gebouwtje ook zo goed al klaar, onderhand zijn de gebouwen voor de modulebaan allemaal klaar enkel nog enkele gebouwen die ik besteld heb moeten nog binnenkomen.

Vic

Ook begonnen met een auto te bouwen die ik van een forumlid heb overgekocht
Vic