vernieuwde baan J&L Mining

Gestart door vic, mei 04, 2017, 15:09:48

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

De sfeer is er zeer zeker. Echt out of the box creativiteit.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ziet er goed uit Vic. Mooi dat je weer bezig bent
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Dank je John, maar jouw baantje ziet er toch nog veel beter uit
Vic

Ik heb al een OLIE-JAKNIKKER gevonden, tegen een heel schappelijke prijs. Kitje van Stoney Creek, wel spijtig dat het al gebouwd is.

Nu nog zoeken naar de boiler shed, company office en nog een jack pump (ja-knikker)


Die OLIE-JAKNIKKER is een verrekt mooi kitje Vic.
Ziet er schitterend uit.
Hans, liefhebber On30 + H0


Heel mooi Vic , inderdaad jammer dat hij al gebouwd is , het bouwen van een kitje is 3/4 van het plezier wat je er van hebt, mijn bescheiden mening, maar ik ben nogal gek op het bouwen van kits
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Die Boiler shed is nog steeds verkrijgbaar bij hemzelf, op zijn site onder Crossroads. Die andere wordt denk ik Ebay afstruinen.

Die Oil Derrick bijvoorbeeld https://www.ebay.com/itm/On3-On30-O-CRAFTSMAN-STONEY-CREEK-DESIGNS-OIL-DERRICK-KIT-032-NEW/202338866232?hash=item2f1c561438:g:XogAAOSwQKlbHiab  , $ 289,- plus verzending plus de kosten die er hier nog bij komen.


Voor O schaal vind ik ze niet eens echt duur , het zijn wel juweeltjes.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Jan, ik bouw ze ook liever zelf, maar deze was al gebouwd, en heel goed zelfs, heb het voor een prijsje kunnen overnemen. De Sheddak zag ik ook staan bij Stoney, ga er eentje bestellen. Heb ook de set op eBay gezien met de Berkshire vallen truck en de boormachine, die interesseerde me eigenlijk meer dan de boortoren, misschien bestel ik die ook wel, komt van bij dezelfde verkoper

Trouwens Jan, wij wonen niet zo ver van elkaar denk ik, jij bent van Heerlen ik van Genk

Ben wel eens in Genk geweest, en wat vaker op de golfbaan bij Genk, Spiegelven
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Start van de derde & vierde module

Ik weet niet goed of ik hier ook in verschillende hoogtes zou moeten werken, om het stadje een dimensie te geven of alles vlak te zetten