New Eastbrook

Gestart door nycentral, mei 08, 2012, 18:51:25

« vorige - volgende »

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.


L.E. het stukje over je dip in de nieuwsbrief kwam zeer bekend voor, mooi dat we ons over zulke dingen toch uiteindelijk heen zetten.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op maart 15, 2013, 23:18:14
L.E. het stukje over je dip in de nieuwsbrief kwam zeer bekend voor, mooi dat we ons over zulke dingen toch uiteindelijk heen zetten.

Tja, volgens mij heeft iedere modelbouwer daar wel in meer of mindere mate last van. Maar begrijp ik hieruit dat je ook even wat inspiratie en motivatie mist Jan? Het is nog best rustig vanuit jouw kant de laatste tijd, maar zal vast tijdelijk zijn  ;D
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

mmm, ik ben op het ogenblik bezig met een kit , de Hinkle Milling Company van Laserkit en met een CD Diorama Challenge op nScale.net. De Hinkle mill , post ik hier als die klaar is en de CD diorama laat ik hier ook wel zien. Ben wel iedere dag maar een half uurtje tot een uur bezig, komt ook omdat ik iedere dag moet werken en blij ben als ik voor de buis zit en niks kan doen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Bak drie vrij gemaakt om kurk te leggen en tevens nog een foto van bak twee met de wisselstraat zoals het tot nu toe is gelegd.




Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Kurk ligt er op en even de freighthouse geplaatst om de positie van het gebouw en de rails beter te kunnen bepalen. Het gebouw moet nog gerepareerd worden, is inmiddels 11 jaar geleden gebouwd en wat beschadigd door de jaren heen....

Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Dat vrees ik dus ook , dat ik straks een heleboel gebouwen kan gaan repareren voordat ze eindelijk op de baan komen.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op maart 22, 2013, 23:07:09
Dat vrees ik dus ook , dat ik straks een heleboel gebouwen kan gaan repareren voordat ze eindelijk op de baan komen.
Vervallen pandje langs de baan is ook zeer realistisch hoor!  ;D ;D
Jeroen

Citaat van: Janbouli op maart 22, 2013, 23:07:09
Dat vrees ik dus ook , dat ik straks een heleboel gebouwen kan gaan repareren voordat ze eindelijk op de baan komen.
Ligt er aan hoe vaak je het verplaatst....  ;) Dit gebouw is tig keer opgeborgen en weer neergezet, heeft onderste boven aan de module vastgezeten, volgens mij zelfs eens gevallen, dus ik heb flink m'n best gedaan om er niet te voorzichtig mee om te gaan  ;D Maar op zich is e.e.a. zo weer gefixed. En een beetje vervallen is zeker fraai!
Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles


maart 27, 2013, 20:44:16 #40 Last Edit: maart 27, 2013, 20:46:58 by nycentral
Citaat van: JohnT op maart 23, 2013, 07:58:42
Je hebt weer lekker de gang er in.

JohnT

Hij gaat inderdaad weer lekker John. Ben elke avond wel weer even met de hobby bezig en dat werpt toch weer zijn vruchten af, ook qua ontspanning na het werk. Schiet aardig op met het leggen van de rails. Medio april kan ik dan weer verder met het maken van gebouwen die op de bakken komen.

Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles

Gaat idd lekker LE, ook goed te horen dat je je ontspanning er weer in vind...

Goed zo en nu maar volhouden. Zal niet altijd lukken heb zo ook mijn momenten maar ik ga dan toch naar boven en vind dan altijd wel wat om te doen.

JohnT

Het gaat niet snel maar alle sporen zijn gelegd en nu de komende tijd maar een aantal wisselaandrijvingen gaan aansluiten en de bedrading onder de bakken een beetje netjes organiseren....



Lars-NYC-Erik

Fan of lightning stripes and noodles