ontraxs 2017

Gestart door moonlicht, februari 17, 2017, 22:50:26

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Klopt helemaal, wij bezoeken tamelijk veel buitenlandse en binnenlandse beurzen en zoeken dan de pareltjes eruit. Mocht je vinden dat jou baan aan de criteria die wij stellen voldoet dan voel je vrij mij een mail te sturen. Over het algemeen beoordeel ik samen met Ronald Halma wie er deelneemt en daarin kijken wij verder dan de thema's die ons aanstaan. Waar een baan wel aan moet voldoen is een eigen fries met verlichting, achtergrond en afgerokt.

Als je het tegen mij hebt Martin, dan zal je van mij geen aanvang krijgen. ;) Momenteel geen (module) baan en ik weet op voorhand al dat ik bij lange na niet aan jullie eisen kan  voldoen ;D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

daarom snap ik het niet, vivat heeft meen ik geen fries lijst
cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Hebben ze ook niet Cor, maar dat valt onder de wijzigingen die het NSM doorvoert in het concept..

Ik heb geluk gehad; heb vandaag via Ticketveiling.nl 2 tickets kunnen kopen voor maar 14â,¬ (hoop dat het geen probleem wordt) dus komen mijn vrouw en ik vrijdag af naar Utrecht. We komen wel met de wagen, dit is goedkoper dan met de trein vanuit België (63â,¬ heen en 63â,¬ terug naar Antwerpen Centraal). Het verschil van 18 euro kan ik gebruiken voor de parking. Weet iemand waar ik het beste mijn wagen parkeer en rekening houdend met slechte gezondheid.
Bedankt

je kunt er voor de deur parkeren als ik het goed heb maar die is meestal vol maar dan moet je er vroeg zijn ik en Jan parkeeerde meestal in de omgeving maar dan liepen we meestal al snel 1 km .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Als je aangeeft dat je slecht ter been bent dan zoeken ze echt wel een plekje voor je.
Weet ik uit ervaring met mijn moeder.

Ton
Erare humanum est

Ik ga dit jaar met de trein vanuit mijn ouders , heb zo'n Hema kaartje voor de trein , vrijdag ben ik er .
Ga je ook Ger?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Ik ga ook vrijdag. Een collega van mij heeft een kaartje gewonen via feestboek. Helaas kan hij niet, en krijg ik het kaartje.

En ik neem de gok, en ga met de trein :D ;)
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Ben er weer eens alle dagen..5de jaar op rij  :o

Citaat van: milocomarty op maart 07, 2017, 02:12:25
Ben er weer eens alle dagen..5de jaar op rij  :o
Waar sta je dan Martin. Zodat ik je eindelijk eens kan ontmoeten.

Waarschijnlijk overall en nergens zoals gewoonlijk :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Loop ergens rond met zo'n maf bordje organisatie, of sta bij Hobbytime of Mitropa in de stand, ergens wat te vervuilen..

Kijk waar rook is dan is Martin ook niet ver .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf