ontraxs 2017

Gestart door moonlicht, februari 17, 2017, 22:50:26

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

10-11-12 maart

ik heb de eerste (en verste deelnemer al gevonden)
komt uit australie, ze zoeken het wel ver nu  http://www.finescalerr.com/smf/index.php?topic=2588.135

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Die Detaillering..... WOW! Echt heel mooi :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Leuk he, goede kennis van me..wou graag deelnemen

Dat is al snel , ff zorgen dat ik vrij heb die vrijdag. Ben ik net terug van vakantie.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: milocomarty op februari 17, 2017, 23:30:56
Leuk he, goede kennis van me..wou graag deelnemen
Heel leuk, en erg mooi! Hebben jullie als organisatie goed aan gedaan hem uit te nodigen. Ook cool dat Vivat Viadukt komt. Wat ik er al van gezien heb, schitterende baan!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Sorry Joop, als het aan mij had gelegen was die baan niet binnen gekomen, maar het museum wil de kant van de gangbare beurs op..

Citaat van: milocomarty op februari 19, 2017, 00:20:18
Sorry Joop, als het aan mij had gelegen was die baan niet binnen gekomen, maar het museum wil de kant van de gangbare beurs op..

Hoop toch niet dat het een Eurospoor 2 wordt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Martin, dat is een niet zo'n leuke ontwikkeling. Ik vind dat de banen op OnTraxs juist van nog hogere kwaliteit dan bijvoorbeeld Eurospoor. Niets ten nadele van de exposanten van Eurospoor overigens hoor. Ook zij doen hun best en leggen voor hun zelf de lat ook hoog. Ontraxs blinkt juist uit in exclusieve banen die nog niet ergens anders te zien waren. Ik hoop er dit jaar weer heen te kunnen.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

vivat is op zich een leuke baan , maar exclusief , niet echt
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Klopt Cor. Daarom snap ik Martin z'n opmerking ook wel ;)

Ik ga er, zoals het zich nu laat aanzien, vrijdag de 10e koekeloeren.  :D
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op februari 19, 2017, 10:53:10
Martin, dat is een niet zo'n leuke ontwikkeling. Ik vind dat de banen op OnTraxs juist van nog hogere kwaliteit dan bijvoorbeeld Eurospoor. Niets ten nadele van de exposanten van Eurospoor overigens hoor. Ook zij doen hun best en leggen voor hun zelf de lat ook hoog. Ontraxs blinkt juist uit in exclusieve banen die nog niet ergens anders te zien waren. Ik hoop er dit jaar weer heen te kunnen.
Sommige banen zijn niet echt exclusief hoor, ze hebben al op andere beurzen gestaan. Het is trouwens via deze weg dat de organisatie aan banen geraakt is mij verteld en niet via eigen vraag of met foto's, anders had ik ook wel met mijn baan URHA willen komen staan.

klopt, ik zag de kleine berichten wissel hier voor vivat.
http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,58734.435.htmlt
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Marctje

mag ik je vragen, een topic met foto's van URHA
ben wel benieuwt er naar

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Wees niet bang, we hebben nog een groot aantal topbanen weten binnen te halen.

En het klopt wat je zegt Marctje, scouts op veel buitenlandse tentoonstellingen zorgt voor het aanbod. Er is nooit gezegd dat de banen exclusief voor OntraXS! zijn, maar we hebben wel graag dat deze in affe vorm niet eerder in de NL zijn gepresenteerd..

Marctje,

De organisatie probeert elk jaar banen te scouts en te strikken voor OnTraxs die nog niet eerder in Nederland te zien waren, en aan de eisen die ze stellen voldoen. En die zijn hoog ;) En dat vind ik dan best wel exclusief.
Groeten Joop, machinist Lelystad.