NMRA UK CONVENTION 2017

Gestart door marctje, november 29, 2016, 06:29:28

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hallo iedereen

Ik heb hier nog niet veel gepost, maar dit wou ik toch delen met jullie.
Mijn vrouw en ik zijn uitgenodigd om vanaf 27 tot 29 oktober 2017 naar de NMRA UK Convention te komen in Derby Engeland en dit met URHA, het baantje waarmee ik heb deelgenomen aan de minibaantjeswedstrijd van modelspoormagazine dit jaar in Leuven.
Het is een baantje gesitueerd in Nebraska met maïsoogst als hoofdthema en bediend wordt door de Union Pacific.
Als ik kan zal ik hier proberen wat foto's te plaatsen van mijn baantje.

Groetjes
Marc

Gefeliciteerd Marc.
Een hele eer en waardering voor je werk.
Ik ben benieuwd naar de foto's van je baantje.

Hans, liefhebber On30 + H0



leuk hoor

ga je dan met een auto daar naar toe?

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Hoi,


We zien je daar wel want wij (lees: PH&LF) gaan ook weer. Leuk evenement overigens.


Groetjes, Wim & Susan.

Citaat van: moonlicht op november 30, 2016, 08:54:55
leuk hoor

ga je dan met een auto daar naar toe?

Cor
Inderdaad, camionnette huren en dan via Calais naar Engeland en zo door naar Derby.
Ongeveer een 590 km van thuis.

Citaat van: wimmc op december 02, 2016, 17:30:40
Hoi,


We zien je daar wel want wij (lees: PH&LF) gaan ook weer. Leuk evenement overigens.


Groetjes, Wim & Susan.
Hallo beide
Mag ik vragen waar jullie logeren en hoe jullie het doen via de inschrijving?


Citaat van: milocomarty op december 02, 2016, 21:55:19
Wordt dt niet geregeld via de organisatie ?
Ja voor een gedeelte, je kan inschrijven via hun website, je moet wel lid zijn van NMRA en ze zouden een deel van de onkosten vergoeden. Ik heb ze gevraagd om onze hotelkamer  en diner te regelen, de huur van een camionnette regel ik liever zelf hier in België.


Citaat van: marctje op december 02, 2016, 19:53:33
Citaat van: wimmc op december 02, 2016, 17:30:40
Hoi,


We zien je daar wel want wij (lees: PH&LF) gaan ook weer. Leuk evenement overigens.


Groetjes, Wim & Susan.
Hallo beide
Mag ik vragen waar jullie logeren en hoe jullie het doen via de inschrijving?

Hoi,


Wij slapen in het convention hotel. Een van de leden van de PH&LFrra is NMRA-lid en die regelt het inschrijf gedoe. Wij gaan met een man of 6 (en een vrouw) en onze modules worden samen met 1 of 2 andere (Engelse) moduleclubs gekoppeld (N-trak standaard). Althans dat is het idee voor komend jaar. In 2015 stonden we met onze modules en een Engelse keerlus. Erg gezellig allemaal en standhouders met uiteraard alleen USA spul. Duur weekend dus. Maar de pond is lekker gezakt dus gunstig voor komend jaar ;D ;D ;D .


Groetjes, Wim & Susan



Citaat van: milocomarty op december 03, 2016, 16:37:06
De pond is weer een 9 cent gestegen  ;) :P



Hoi,


Tsja, jij weet mensen wel blij te maken.


Groetjes, W&S

Is nog altijd gunstiger als in het begin van het jaar ;)

De kamer is geboekt voor 4 nachten in het congrescentrum zelf. Dus vertrek op 26 oktober s'morgens voor een rit van 6 uur en op 30 oktober terug in de andere richting. Ben eigenlijk wel trots op mezelf, eerste baantje, eerste beurs gedaan en nu reeds naar het buitenland.