L.Net s88SD16-n bezetmelder

Gestart door JohnT, oktober 25, 2016, 11:07:50

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Misschien een beetje naiëf maar waar gebruik je dat ding voor. Ik bedoel dus waar in de baan en voor wat?
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ik heb met dit apparaatje de mogelijkheid om 16 melders in de baan in te bouwen. Deze melders geven een signaal naar mijn pc en de software waar ik mee wil rijden. De software weet dan waar een trein zich bevind. Met deze 16 melders kan ik acht blokken definiëren.

Vind het gewoon leuk om uit te vogelen en zal echt geen volautomatische baan gaan maken. Uiteindelijk is het doel dat de computer de baan regelt en ik er met een handbestuurde trein doorheen kan rijden terwijl overig treinverkeer door de computer wordt geregeld. 

JohnT

Haha, ik dacht al zoiets maar wilde het even zeker weten. Voor 8 blokken is het niet veel geld in ieder geval :).
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op oktober 25, 2016, 21:30:38
Haha, ik dacht al zoiets maar wilde het even zeker weten. Voor 8 blokken is het niet veel geld in ieder geval :) .

Nee vond ik ook, van Digikeijs hebben ze hem ook vrijwel identiek. Weet niet wie nu wie kopieert maar die van Rosoft was wel een tientje goedkoper.

JohnT