Wat heb je gedaan deze week 10-10 tot 17-10 2016

Gestart door Janbouli, oktober 12, 2016, 00:02:59

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ik ben al een paar weken bezig met een WW2 C-12 Duitse Diesel lok.

Ik ben nu zover dat ie geverfd en geweathered kan worden.



Eerste laag Vallejo Primer met de airbrush.


Interieur een beetje gedaan.



2e laag primer

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heel mooi Jan hier gebeurt niet veel ideeen zat maar mijn lichaam grrrrr
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ben voornamelijk met de club bezig en heb deze week ook is geprobeerd weer wat te programmeren in pascal, een eenvoudig programmaatje waarin je materiaal kunt opnemen, zoals locomotief, merk type wanneer gekocht, prijs etc.

Die dingen zijn er wel en veel beter dan ik het doe maar vond het een leuke uitdaging.

JohnT

Afgezien van een beetje rommelen in Anyrail , geen bal gedaan.
En tussendoor "genieten" van mijn vast zittende onderrug.

Ton
Erare humanum est

Jan; Schaal 1/32???
Deze week, net als de week daarvoor en daarvoor etc... om 06:00 uit bed. 06:30/35 in de auto. 07:40/45 op kantoor ..... 17:15 (met wat mazzel) in de auto. Rond tussen 18:15 en 18:30 thuis (soms 19:00 of later), wijntje, bijpraten, sigaartje roken, lezen, e-mails beantwoorden, rondneuzen op het forum en dan is het plots zo rond de klok van 10. De volgende dag herhaalt het feest zich weer.

Het weekeinde ....... ja die gaan eigenlijk veel te snel voorbij.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

1 op  35, is een militaire kit  ;)

Dagelijks met de modelbouw bezig, productie draait op volle toeren veel groen en nog meer groen, week in week uit  ::)

Tussendoor lekker wat smeren en Mara Harbor zachtjesaan wat meer klaar stomen voor Warley UK..

Had ik toch bijna goed (lol).

Dit heeft mij de afgelopen 6 mnd lekker bezig gehouden.... Na december wordt het iets rustiger en hoop dan weer meer tijd te krijgen.

https://blog.hutten.eu/artikel/hutten-en-vroon-slaan-handen-ineen-op-nieuwe-locatie
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: milocomarty op oktober 12, 2016, 20:21:24
1 op  35, is een militaire kit  ;)

Dagelijks met de modelbouw bezig, productie draait op volle toeren veel groen en nog meer groen, week in week uit  ::)

Tussendoor lekker wat smeren en Mara Harbor zachtjesaan wat meer klaar stomen voor Warley UK..

Yep 1:35, gaan de grasjes zo goed Martin , fijn om te horen.

Leuk dat jullie allemaal wat geschreven hebben, is dit iets om iedere week te doen , je mag natuurlijk toevoegen tijdens de week ?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: ger deguelle op oktober 12, 2016, 08:43:55
Heel mooi Jan hier gebeurt niet veel ideeen zat maar mijn lichaam grrrrr

Komt goed Ger , heb je al een idee of je mee gaat naar Utrecht de 28e?
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Vooral druk met mezelf, therapie en zien dat de kop vrij komt van alle zooi die mij nu aan de kant houden. Daartussen door mag ik wat in huis doen. M'n hobby kamer leeg halen, baan afbreken, rommel opruimen zodat ik er straks een nieuwe vloer kan leggen en de kledingkast, wat nu een sta in de weg is op zolder/slaapkamer, neer kan zetten. Ik krijg een hoekje op zolder voor een grotere baan, maar dat duurt nog wel even.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Hou je taai Joop .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op oktober 12, 2016, 21:39:37
Citaat van: ger deguelle op oktober 12, 2016, 08:43:55
Heel mooi Jan hier gebeurt niet veel ideeen zat maar mijn lichaam grrrrr

Komt goed Ger , heb je al een idee of je mee gaat naar Utrecht de 28e?

Ik ga mee hoor van Randstad word ik zo goed als met rust gelaten nu dat ik hier alles op de rij krijg en mijn lichaam en vooral mijn geest weer op een lijn komen dat het namelijk zo gelopen is ben ik wel waker van geworden wand roofbouw op je lichaam en geest is niet fijn .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Mooi zo dan zorg ik dat de treinkaartjes in orde zijn en kaartjes online kopen voor eurospoor.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Afgelopen dinsdag even naar modelbouw winkel geweest.
Ik ging voor messing staaf 0,3 of 0,4 zag dat ze zelf 0,2 mm hadden toch maar 0,4 gekocht moet het nog wel kunnen zien als ik er mee werkt.
Gelijk even woodland scencis foliage cluster en gewone foliage meegenomen.
Veder nog telegraafmasten, hekjes en veevoeder silo's en een flesje Humbrol Enamel thinners en ik was weer 60â,¬ lichter.
Ben bezig met het maken van een achtergrond bij de yard omgeving.
Flimpjes op YouTube kijken, en een flimpje aan het maken over ground throws in mijn geval schuifschakelaars zodat deze op YouTube op mijn kanaal kan zetten heb al meerdere vragen hierover gekregen hoe ik mijn ground throws  maakt.

oktober 13, 2016, 18:50:56 #14 Last Edit: oktober 13, 2016, 18:55:42 by moonlicht
vandaag de zon zien opkomen boven zee in Nederland (ja dat kan echt) C:-) C:-)

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden