H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Hoi allemaal .

Vanmorgen heb ik alle kabels goed aangesloten en weggewerkt en ook een schakelaar er tussen gemaakt dat ik kan omschakelen van de baan naar de programeer spoor .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Dus je hebt een van de beste systemen die er is en ruilt dat dan voor een beginners set van Roco, begrijp je niet helemaal Ger.

En loopt de Loc weer , is veel geld en tijd in gestoken om die te repareren, zou zonde zijn als ie weer kapot is.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Citaat van: Janbouli op juli 23, 2017, 21:39:22
Dus je hebt een van de beste systemen die er is en ruilt dat dan voor een beginners set van Roco, begrijp je niet helemaal Ger.

En loopt de Loc weer , is veel geld en tijd in gestoken om die te repareren, zou zonde zijn als ie weer kapot is.

Dit werkt zonder problemen en alles doet het , en die loc nee helaas die loopt niet .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: Janbouli op juli 23, 2017, 21:39:22
Dus je hebt een van de beste systemen die er is en ruilt dat dan voor een beginners set van Roco, begrijp je niet helemaal Ger.

En loopt de Loc weer , is veel geld en tijd in gestoken om die te repareren, zou zonde zijn als ie weer kapot is.

Niet helemaal? Helemaal niet.

JohnT

Het werkte gewoon niet onder heb van alles gedaan maar helaas ,en die maus kan Claudia goed aanvoelen waar de knopen zitten en dat kon ze ook niet bij digitrax .
En blij dat het nu alles doet en Claudia ook eens kan rijden met een loc .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Wij hadden nog een boerderij liggen en Claudia wilde die graag in de kamer hebben dus twee dagen aan de gang om dat te doen .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi allemaal.

Ben een behoorlijk tijd weg geweest voor mijn gezondheid en die van Claudia ik had nergens meer zin in alles ging niet zo als we wilde ,maar ik begin langzaam weer aan het op aan het knapen maar moet nog aan mijn lichaam denken dat ik niet te snel ga .
Maar ik krijg weer langzaam de kriebels om weer wat te gaan doen .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Doe rustig aan Ger , maar ontzettend fijn te horen dat je er weer zin in hebt.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Hi Ger, Goed weer je terug te zien. En doe rustig aan. ;)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

moet nog een paar dingen hier in huis doen voor Claudia denk voor de kerst klaar te zijn ,en dan kan ik weer dingen op pakken waar ik spijt van had achter af dat ik het weg gedaan heb maar het komt wel goed .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoe gaat het met de verbouwing van het huis, Ger? Uitbouw gerealiseerd?
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op november 23, 2017, 16:56:46
Hoe gaat het met de verbouwing van het huis, Ger? Uitbouw gerealiseerd?

Nou het zit zo Ik was in goede moed er aan begonnen fundering gedaan met alle leidingen er in maar toen gingen de mensen weg en kwamen niet meer terug ik en mijn buurman hebben dan nog van alles gedaan maar het was gewoon te veel werk voor twee man ik werd gek van al het regelen voor claudia dat ik steeds meer ziek werd het werd me te veel , de gemeente doet  ook niet helpen omdat claudia nog 15 % ziet aan een oog ik krijg pas supsiedie als ze helemaal blind is pfff
Dus naar een maand of 2 niks gedaan te hebben heeft claudia besloten er mee te stoppen omdat ik het niet meer trok ze had me nog wat langer nodig ,dus nu zijn we alles een beetje terug aan het draaien terras over de fundering heen nu doe ik alles in huis voor haar een beetje aangenaam te maken .
En hier Door heb ik dus niet meer zo veel stress aan mijn lichaam en voel me hier Door ook steeds meer mens aan het worden ,.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Snotverdorie wat een kl**tzakken dat ze jou hebben laten zitten zeg... Erg vervelend. Rustig aan doen Ger, en goed om te lezen dat je langzaamaan weer de tijd en zin krijgt om de hobby op te pakken. Succes!!!
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Citaat van: Joop_L op november 23, 2017, 21:13:30
Snotverdorie wat een kl**tzakken dat ze jou hebben laten zitten zeg... Erg vervelend. Rustig aan doen Ger, en goed om te lezen dat je langzaamaan weer de tijd en zin krijgt om de hobby op te pakken. Succes!!!

Als ik iets geleerd heb is dat ik naar mijn lichaam moet luisteren , en ik loop met het idee om op mijn hobby kamer weer een N baan te maken rond de muur zo als in de woonkamer zoals mijn oude Colorado river .
Maar eerst hier alles recht zetten
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf