H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Is wel makkelijker op isolatie, maar je weet dan dat er geen bedding onder zit. Aan de andere kant zal je het vanaf de grond niet zien inderdaad wel een lastig vraagstuk.

Ik zou het wel doen alleen al om te voorkomen dat ik er spijt van krijg dat ik het niet gedaan heb. Later aanbrengen is nog lastiger.

JohnT

Citaat van: JohnT op januari 28, 2016, 19:20:32
Is wel makkelijker op isolatie, maar je weet dan dat er geen bedding onder zit. Aan de andere kant zal je het vanaf de grond niet zien inderdaad wel een lastig vraagstuk.

Ik zou het wel doen alleen al om te voorkomen dat ik er spijt van krijg dat ik het niet gedaan heb. Later aanbrengen is nog lastiger.

JohnT

Dan  doe ik wel heb nog ondervloer hier liggen  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ligt er helemaal aan of het opvalt.
Gewoon testen door te gaan zitten en staan en dan te kijken of je de rails ziet liggen.
Zie je de rails niet dan heeft het geen zin om te ballasten.
Voordeel als je niet ballast is dat het rijden nog geruislozer is.

Ton

Erare humanum est

ik heb het getest je ziet meer van de loc als er 5 mm onderligt maar niet overal omdat ik het spoor niet overal recht toe aan leg ivm landschap .

Nog  een vraag de trestel brug hoe ver staan die uitelkaar ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Het is misschien wel leuk om er ooit eens een wagon op te laten rijden met een draadloos camera setje maar dan zal je toch de bedding moeten leggen en alles tiptop in orde moeten maken.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op januari 28, 2016, 21:26:54
Het is misschien wel leuk om er ooit eens een wagon op te laten rijden met een draadloos camera setje maar dan zal je toch de bedding moeten leggen en alles tiptop in orde moeten maken.

Ton

Dat klopt maar tot nu toe heb ik maar een loc en geen wagon kijken hoe het word .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik zal eens kijken.
Ik heb nog wat oud Athern H0 spul ergens.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op januari 28, 2016, 21:44:54
Ik zal eens kijken.
Ik heb nog wat oud Athern H0 spul ergens.

Ton

Ik hoor het wel van je  en als ik dat geld van de verzekering niet hadden ontvangen hadden ik dat nooit voor claudia zo kunnen doen  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Leuk project Ger.    :)
groeten John LC

www.lostcreek.nl

Citaat van: ger deguelle op januari 28, 2016, 21:58:26
Citaat van: dutchbuilder op januari 28, 2016, 21:44:54
Ik zal eens kijken.
Ik heb nog wat oud Athern H0 spul ergens.

Ton

Ik hoor het wel van je  en als ik dat geld van de verzekering niet hadden ontvangen hadden ik dat nooit voor claudia zo kunnen doen  ;)


Alleen verzendkosten , kan ik gelijk die platen erbij doen.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: johnlostcreek op januari 28, 2016, 22:38:54
Leuk project Ger.    :)

Ik doe momenteel alles wat claudia leuk vind  ;D
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: dutchbuilder op januari 28, 2016, 22:59:19
Citaat van: ger deguelle op januari 28, 2016, 21:58:26
Citaat van: dutchbuilder op januari 28, 2016, 21:44:54
Ik zal eens kijken.
Ik heb nog wat oud Athern H0 spul ergens.

Ton

Ik hoor het wel van je  en als ik dat geld van de verzekering niet hadden ontvangen hadden ik dat nooit voor claudia zo kunnen doen  ;)


Alleen verzendkosten , kan ik gelijk die platen erbij doen.

Ton


;D komt goed  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Naar het werk ff de zolder op voor die ondervloer 5mm die ik dus ga gebruiken onder de rails de eerste is zonder en de tweede met vanaf onder gezien als je staat .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Nice!
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

ik zoek een product van woodland ST1413 ik vind ze wel op het net maar niet in nederland wie kan me helpen vinden ?
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf