H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wat voor koppeling zit er op die loc?

Ton
Erare humanum est

Ff een foto gemaakt ton
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

duidelijk.
Zal ik de koppelingen van die wagons ook ff veranderen.
Zitten nu hornhook koppelingen op.
Ik heb nog een zak knuckelheads van bachmann.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op februari 04, 2016, 22:32:25
duidelijk.
Zal ik de koppelingen van die wagons ook ff veranderen.
Zitten nu hornhook koppelingen op.
Ik heb nog een zak knuckelheads van bachmann.

Ton

Dank is groot  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Heb me vandaag gewacht aan de kleuren voor de berg met de kleuren wit ,zwart , raw sienna en raw umber en als alles morgen goed droog is ga ik met de lucht penseel aan de gang in de kleur wit .




Maar tussen de kleuren door ben ik aan de gang geweest met gips verband voor wat meer landschap naar de rails :



En de start gemaakt voor de trestel brug ,moet alleen kijken hoe ik het ga doen met de waterval maar dan moet ik eerst er uit zijn hoe ik de berg doe .
Een van meteen boven af of twee bergen met een rivier er tussen ,en of ik het landschap tot op de muur laat lopen of een gedeelte nog boven het muurtje dat ik dus het landschap op potjes zet voor het wat speels te laten .



M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ziet er al veelbelovend uit Ger .
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

februari 05, 2016, 22:20:01 #66 Last Edit: februari 06, 2016, 09:00:09 by ger deguelle
Dank jan wij zijn tot nu toe heel tevreden hier over wat we gedaan hebben en de thema blijft canada.
Wij kijken nu al de hele avond naar hoe we verder gaan met aankleding van de baan en hebben beslotten de grassen van martin te gaan gebruiken weten alleen nog niet welke .
Bij de water val gaan we voor een verhoging dus niet tot op de muur maar zwevend foto volgd , we hebben ook al een mooie loc gezien op MP maar dat moeten we ff bekijken .
Maar we hebben nog genoeg ideeën wat we willen een oude gold mine in een bocht en de andere bocht een dorpje en onder de waterval een kleine  harbor .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Dit is wat ik al eerder aan gaaf wat ik wilde doen waar de kleine Harbor wil maken niet hele maal op de muur maar een 22 cm hoger .



Zo krijg ik ook niet zoon hele grote waterval en blijf ik redelijk binnen de normen denk ik zo .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik was vandaag begonnen met de trestel brug toen ik ging naar kijken hoeveel ik er nodig had zag ik dat ik iets verkeerd had gedaan ik was helemaal vergeten het hout eerst ff te verven  :-[

Maar ik hoop dat het nog alle maal goed komt ,ik laat nu alles mooi goed drogen tot morgen kan ik naar het werk verven kan toch niet verder moet een houten plaat hebben voor de bodem van de harbor en berg .

Ik heb nu 10 grote trestel af en 3 kleine ik hoop dat het genoeg is voor 60 cm te overbruggen heb namelijk gerekend om de 5 cm een trestel .

M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op januari 31, 2016, 17:39:52
Dat wilde ik qel inderdaad doen Bart maar ik heb nog geen plafond baan gevonden die aangekleed was , ben ook aan het kijken hoe ik zo goed mogelijk rotsen krijg zonder gips te gebruiken .
Ik wil het zelfde gebruiken wat ik als ondergrond heb gebruikt .

Over.

Jeroen

Citaat van: J J H S op februari 06, 2016, 14:51:32
Citaat van: ger deguelle op januari 31, 2016, 17:39:52
Dat wilde ik qel inderdaad doen Bart maar ik heb nog geen plafond baan gevonden die aangekleed was , ben ook aan het kijken hoe ik zo goed mogelijk rotsen krijg zonder gips te gebruiken .
Ik wil het zelfde gebruiken wat ik als ondergrond heb gebruikt .



die foto achtergrond vind ik super  ;)
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Schijnbaar heeft claudia ook de ziekte van mij over genomen , we zijn zo veel aan het kijken op het net hoe we de haven gaan doen .
Nu is haar gedachten om op de hoogte van de haven een stuk aan te maken waar ze met een loc het bos in kan en weer terug naar de haven , hoe breed moet ik denken om nog redelijk te kunnen rangeren.
Als iemand een mooi idee heeft hoe ik dat kan maken voor haar met niet met te veel wissels .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ger, heb je hier wat aan?

Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.

Citaat van: easthouselumber op februari 08, 2016, 13:54:00
Ger, heb je hier wat aan?

Jaap

het ziet er goed uit maar geen wouw effect voor mij
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf