H0 plafond baan

Gestart door ger deguelle, januari 25, 2016, 17:30:37

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Je kunt natuurlijk ook een asfalt weg doen waar hier en daar de stenen weer te voorschijn komen.

3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Heb vandaag weer een beetje gewerkt aan de Spar Tree in mijn ogen zit ik redelijk goed alleen de haken voor de stammen konden beter maar nu maar ff laten rusten kan ik nog steeds veranderen , Nu kan ik er omheen alles maken zo als ik in mijn hoofd heb .


M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


leuk zo
gaat zo een aardige aankleding worden voor logging
Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Mooi geworden.
Nu nog een achtergrondje schilderen.

Ton
Erare humanum est

Citaat van: dutchbuilder op maart 19, 2017, 22:20:25
Mooi geworden.
Nu nog een achtergrondje schilderen.

Ton

Daar zijn we alle twee over aan het denken ik heb al eens een test print gedaan en dat zag er super uit maar nu een stuk van 2 meter 50 bij 50 vinden .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Netjes Ger..
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: ger deguelle op maart 20, 2017, 10:07:20
Citaat van: dutchbuilder op maart 19, 2017, 22:20:25
Mooi geworden.
Nu nog een achtergrondje schilderen.

Ton

Daar zijn we alle twee over aan het denken ik heb al eens een test print gedaan en dat zag er super uit maar nu een stuk van 2 meter 50 bij 50 vinden .

Gewoon met de kwast en simpel houden.
FF wat contouren neer gezet.

Ton
Erare humanum est

Naar 2 dagen klussen heb ik de digitrax aangesloten op de baan van claudia nu nog alles goed aansluiten en afwerken naartuurlijk.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf


Mooi kastje zo. Deurtje ervoor en je ziet er niets van :)
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Ik heb vandaag een poging gewacht om de treinen weer aan het lopen te krijgen maar ik krijg de  loc niet aan de praat ik krijg de meldingen in verschillende programma's

NoPg
fail
error

Ik heb het ff gehad ik heb zo vaak een loc omgezet maar nu zit het tegen ik heb het langzaam gehad morgen nog een poging vandaag niet meer anders vliegt erf dadelijk wat .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Jammer Ger, Had die lok al eerder op DCC gereden of ben je aan het ombouwen geweest??
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Citaat van: BvDoorn op april 30, 2017, 17:56:57
Jammer Ger, Had die lok al eerder op DCC gereden of ben je aan het ombouwen geweest??

Ja heb ik met roco maus en liep alles en ik heb niks omgebouwd.
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Citaat van: ger deguelle op april 30, 2017, 17:36:05
Ik heb vandaag een poging gewacht om de treinen weer aan het lopen te krijgen maar ik krijg de  loc niet aan de praat ik krijg de meldingen in verschillende programma's

NoPg
fail
error

Ik heb het ff gehad ik heb zo vaak een loc omgezet maar nu zit het tegen ik heb het langzaam gehad morgen nog een poging vandaag niet meer anders vliegt erf dadelijk wat .

Misschien kun je beter vertellen wat je wilt en wat er gebeurt of niet gebeurt. woorden als NoPg, fail en error kunnen wij niet veel mee.

JohnT