OntraXs! 2016

Gestart door milocomarty, januari 17, 2016, 19:44:42

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Eric Goasdoué bouwde op 9 bij 2 meter 'La gare de Primery'.

Deze modelbaan toont een prachtig landschap gebaseerd op de Franse spoorwegen SNCF in de jaren 50-70. De baan is geen weergave van een bestaande spoorlijn maar ademt de sfeer van Zuid-Frankrijk.

Er is volop beweging met rijdende stoom- en dieseltreinen in een fraai landschap. De modelbaan was de grote publiekstrekker op de belangrijke modelshows in Frankrijk.

Straks voor het eerst in Nederland te zien! (11-13 maart)


Ik kan helaas dit jaar niet van de partei zijn helaas  :-\
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Ik zoek eigenlijk nog naar een opberg plaats voor mijn koffer en golfuitrusting in Utrecht op de Vrijdag.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


In die kluisjes op Utrecht CS past net een helm of een tas. Meer kan je er echt niet in kwijt.  ;D

Misschien dat  Janbouli z'n spulletjes tijdelijk kan deponeren bij de receptie van het Spoorwegmuseum  ;)

Alvast veel plezier, mochten jullie gaan. Ik sla over. Staat maar 1 0n30 baan, en dat vind ik wel jammer.
Groeten Joop, machinist Lelystad.

Hadden ze in het spoorweg museum nog een werkende gardarobbe??? Als dat zo is kun je daar je spullen afleveren. Ik ben er vrijdag niet, anders had je het bij mij in de auto kunnen gooien.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Dank je voor de ideeën, zal morgen eens bellen met het spoorwegmuseum.
3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N


Mooie banen dit jaar waren er bij die ik heel graag in het echt had wilde zien .
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Hoi,


Het was inderdaad weer een geslaagd evenement met mooie banen. Als bezoeker hebben we er van genoten. Maar weer eens gaan denken over een nieuwe baan want als deelnemer hebben we 2 jaar geleden 3 dagen erg veel plezier gehad.


Groetjes, Wim & Susan.


P.S: Ronald bedankt voor de koffie en ga genieten van jullie vakantie.



Ik was vrijdag op Ontraxs , Ronald en Martin ontmoet, altijd leuk en veel foto's gemaakt.

Op https://www.flickr.com/photos/23107503@N03/albums/72157665683924460 vind je mijn foto's van 1 van mijn 2 favorieten op Ontraxs,  Mike's Red Hook Bay een baan vol leuke scenes en vooral Craftsmen Kits van o.a. FSM en SRMW

Andere foto's volgen nog.



3 van de 2 studenten kunnen niet rekenen.

Ik spoor in N

Mooie reportage.....
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Inderdaad, een heel mooie en volledige reportage.
Ik geniet nog na van de beelden en natuurlijk weer wat inspiratie opgedaan.
Zelf was ik (op zondag na) alle dagen te vinden bij Western Rhapsody, omdat wij daar automatisch met Itrain reden was er genoeg tijd en ruimte om met de mensen te praten.

Jaap
Now, if you'll excuse me. I'm a busy man.
I have a NG logging railroad to run.