Vingeroefeningen

Gestart door milocomarty, december 20, 2015, 22:39:13

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Af en toe eens wat andere paden bewandelen en nieuwe technieken proberen..Zoals het frotten met styreen..

Geveltje in aanbouw in H0, muren grijsbord deuren en ramen styreen..deurklink en scharnieren van een stukkie uit een meer aderige kabel..







leuk
ben benieuwt wat je er verder mee gaat maken.
koper is leuk, zelf pak ik liever messing, is wat stugger.

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Heb hier zo geen messing liggen wat zo dun is. Gaatje van 0,3 is nog iets te groot..zit met smart te wachten op mijn boren sets..van 0,1 tot 2mm

december 21, 2015, 22:04:18 #4 Last Edit: december 21, 2015, 22:09:05 by moonlicht
ik heb een keer een voorraad rek van een winkel gekocht
die stopte er mee, gelijk maar aangevuld met allerlei diktes messing en andere handige maaten messing
ik heb er een hekel aan om te moeten stoppen omdat ik het niet heb.

kleine boortjes met een schacht van 3mm?
bestel ik op ebay uit china

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden

Citaat van: moonlicht op december 21, 2015, 22:04:18


kleine boortjes met een schacht van 3mm?
bestel ik op ebay uit china

Cor

Heb er een kleine 100 onderweg..

Uit china?
Ik heb wel eens een asss in nl gekocht, alleen de kleine maten waren niks waard
Een 0,3 boortje die kan buigen ::)

Cor
het zijn de dwarsliggers die de trein doen recht rijden


Mooi geveltje. Maar in h0???
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn

Yep, HO..voor een klein projectje lawe ma zegge op z'n Frans...en veel klantwerk is HO..

Zo na een paar dagen in de kou met een lekke CV vandaag eens fijn weer zitten schilderen. Doel, roest..verschillende technieken met diverse roest tinten. Eerste laag met een sponsje, washje erover. Tweede laag verdunde acrylverf in onregelmatige abstracte patronen gevolgd door de spettertechniek, dunne verf met een platte kwast over een tandenstoker halen..ben aardig content...









Zijn zo wel klaar voorwat chipping medium en kleur..

Heel mooi
M.v.g. Van  Ger uit Landgraaf

Foto 1 van de deur vind ik het beste. De andere zijn wat te licht. Kan natuurlijk ook aan de belichting liggen.
Bart
www.flickr.com/photos/bvdoorn